beantwoord

Recente belgeschiedenis inzien!

  • 5 July 2021
  • 5 reacties
  • 1472 x bekeken

Hallo!

Ik heb de belgegevens van afgelopen 2 weken nodig. Ik ben een zeer belangrijk telefoonnummer kwijt. Alleen van 1 juli jl. Is ook goed. Ik weet zeker dat ik deze persoon die dag gebeld heb.

 

Met vriendelijke groet,

Padamu

icon

Beste antwoord door eric 6 July 2021, 06:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi,

 

Een medewerker van Tele2 kan je voorzien van een overzicht. Zorg dat je forum profiel is ingevuld. 

Zo goed? Ik heb zoveel mogelijk ingevuld. Ben alleen niet helemaal zeker van mijn klantnummer. 

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +12

Hallo!

Ik heb de belgegevens van afgelopen 2 weken nodig. Ik ben een zeer belangrijk telefoonnummer kwijt. Alleen van 1 juli jl. Is ook goed. Ik weet zeker dat ik deze persoon die dag gebeld heb.

 

Met vriendelijke groet,

Padamu

Je bedoelt dat je in jouw telefoon het nummer niet ziet? Want de details via mijn.tele2 zie je pas nadat er een factuur is gemaakt. Dat komt dus wel, maar duurt nog even.

Ik had net even een switch gedaan naar een andere telefoon, dus die gegevens staan niet meer in mijn telefoon. 🥺 En het is best wel dringend.

Reputatie 7
Badge +12

Gedurende de lopende maand kun jij op jouw telefoon de inkomende en uitgaande oproepen zien.

Elke maand maakt Tele2 een factuur op en ter onderbouwing kun jij de uitgaande gesprekken/nummers via de factuur details, in mijn.tele2.nl inzien.

De factuur van de maand juni wordt nu gemaakt en komt volgende week beschikbaar. Gesprekken vanaf 1 juli staan op de factuur die je in augustus krijgt.