Pukcode werkt niet

  • 24 december 2020
  • 6 reacties
  • 107 x bekeken

Als ik mijn puck code invoer rekent mijn telefoon hem fout en moet ik hem opnieuw invoeren. Wat kan ik doen? Meerdere telefoons geprobeerd.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dan heb je niet de juiste PUK code. Kijk in mijn.tele2.nl voor de goede PUK die bij jouw sim hoort. Als dat ook nog niet werkt zal na 10 pogingen de sim definitief geblokkeerd worden.

 

Ik heb de pukcode van mijn tele2 gehaald. Dit is de gene die niet werkt.

Reputatie 7
Badge +4

Dan kun je een nieuwe simkaart aanvragen 

Is er geen andere optie? Ik heb deze simkaart net ontvangen

Reputatie 7
Badge +4

De puk staat ook op het plastic stuk van de simkaart waar je de kleine sim uit hebt gedrukt!

Reputatie 5
Badge +2

Ha Timo, welkom op onze Community! Ben je er uit gekomen met de tips van Eric? Zo niet, laat het weten dan kijk ik met je mee. Ik wil je gelijk vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel, dan duik ik in het systeem!