beantwoord

pukcode opvragen

  • 9 October 2021
  • 3 reacties
  • 82 x bekeken

Hallo,

 

Ik heb 3 keer de verkeerde pin ingevoerd en kan het kaartje met de pukcode niet vinden.

Nu heb ik wel een mijn tele2 account, maar daar is dit abonnement niet aan toegevoegd.

Kunnen jullie me helpen met de pukcode opvragen?

icon

Beste antwoord door carbear 11 October 2021, 09:01

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Kan je jouw abonnement niet toevoegen in MijnTele2? En anders kan alleen een medewerker je helpen met de pukcode. Je kan op verschillende manieren in contact komen. Ook via FB en twtitter of https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel#contact 

 

Succes!

Reputatie 5
Badge

Hey Roy, allereerst van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel hebt ingevuld!

Ik help je graag met je alle plezier aan je pukcode. Hiervoor moet ik wel een strenge ID-check doen. Zou je mij een DM willen sturen met alvast je geboortedatum, adres + postcode en laatste 4 cijfers? Dan zullen we het gesprek daar verder oppakken en dan heb je binnen no-time je pukcode.

Ik zie je bericht graag verschijnen! :smile:

Reputatie 5
Badge

Hey @Royco12 ik heb je gisteren de pukcode gestuurd, maar ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Zou je ons willen laten weten of de pukcode heeft gewerkt? We horen het graag! :sunglasses:

Reageer