beantwoord

Pukcode kwijt, geen MijnTele2 account

  • 28 January 2022
  • 2 reacties
  • 246 x bekeken

Goeienavond,

Ik ben mijn pukcode kwijt en kan mijn account nu niet koppelen aan mijntele2. Hoe kan ik mijn pukcode toch opvragen, het is niet mogelijk om te bellen met de klantenservice want mijn simkaart werkt niet.

groetjes

Britt

icon

Beste antwoord door Raaf12 29 January 2022, 02:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6

De pukcode staat op het plastic kaartje waaruit je de SIM hebt gehaald. Misschien zit dat in het doosje van je telefoon?

Via Facebook en Twitter kan je Tele2 ook om hulp vragen als je op een Wifi netwerk zit. Daar heb je geen werkende sim in de telefoon voor nodig.

 

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel#contact

 

Zoek wel je klantnummer even erbij.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jansenbritt goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld! Ik zie dat mijn collega van Social je direct heeft geholpen met je pukcode, super! Mocht je (in de toekomst) nog meer hulp nodig hebben, dan kun je 24/7 op de Community terecht. In het weekend zijn andere kanalen zoals Facebook en Twitter sneller, maar doordeweeks staan de moderators ook hier voor je klaar!

@Raaf12 Thanks voor je snelle reactie en hulp! :smile: