beantwoord

Pukcode kwijt en kan geen tele2 account aanmaken met sms verificatie

  • 8 October 2021
  • 1 reactie
  • 173 x bekeken

Hallo, 

Ik heb mijn wachtwoord 3 keer verkeerd ingetoetst en nu vraagt het om een pukcode, ik ben deze kwijt en heb het kaartje waar het eerst opstond ook niet meer. Ook kan ik het niet met mijn tele2 achterhalen omdat ik de sms verificatie van mijn account niet kan doen. Graag zou ik weten wat voor stappen ik nu moet nemen om toch weer op mijn mobiel te kunnen.

icon

Beste antwoord door eric 8 October 2021, 06:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JoukeB welkom bij de community.

Als online niet lukt kun je de klantenservice bellen. Die zullen een verificatie van je gegevens doen en kunnen dan je puk code opzoeken.