beantwoord

Pukcode kwijt

  • 31 July 2022
  • 3 reacties
  • 121 x bekeken

Ik kan mijn pukcode niet inzien omdat ik niet kan inloggen wegens tweestapsverificatie.

Dit lijkt een loophole. Puk opvragen kan alleen als je in je telefoon kan en daarvoor heb je weer een pukcode. Onmogelijk dus. Het is zondagochtend vroeg en de klantenservice is dicht. 

Wat nu?

icon

Beste antwoord door eric 31 July 2022, 09:14

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Pukcode staat ook op het kaartje wat je bij je abonnement hebt gekregen en waar je het juiste  formaat sim voor jouw telefoon hebt uitgedrukt.

Helaas heb ik mijn simkaart 10+ jaar geleden gekregen, en heb dat kaartje niet meer,

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Oliviaso!

Ik snap héél goed dat jij graag jouw toestel weer in wilt komen - is het inmiddels al gelukt? Als dit niet het geval is, dan stuur mij even een privéberichtje, dan ga ik een strenge ID-check met je doen!

Dit omdat je Pukcode natuurlijk alleen voor jou is en ik er zeker van wil zijn, dat ik met de contractant zelf spreek! Zou je mij hiervoor jouw persoonsgegevens kunnen sturen in jouw bericht naar mij toe. Dat zijn je volledige naam, telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Als ik dit van je binnen heb, zal ik nog drie extra controlevragen stellen, om er zeker van te zijn dat ik de juiste persoon spreek. Maak je hier niet druk over, als jij de klant zelf bent, dan beantwoord jij ze met gemak!

Groetjes,
Manouk

 

Reageer