beantwoord

Pukcode kwijt

  • 1 May 2019
  • 3 reacties
  • 761 x bekeken

Ben me pukcode kwijt heb ingelogd op 4 mobieltjes 2 tablets en een pc ik kom niet in mijn menu van mijntele2 account om inzicht te krijgen in mijn pukcode wat jullie tele2 beschrijven werkt niet gister 2x gebeld er al over ja dan krijg je nwe sim ik wil geen nwe sim ik wil mijn pukcode en zorg in ieder geval dat mijn omgeving in mijntele2 werkt nu klik ik dingen aan en er gebeurt niks behalve constant die virtuele nietsnut van jullie assistent
icon

Beste antwoord door pipodeclown 1 May 2019, 23:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Kun je wat duidelijker je probleem omschrijven. Een pukcode heb je nodig als je 3x verkeerd op je mobiel hebt ingelogd. Als je mobiel aanstaat heb je geen pukcode nodig. Bedoel je soms je wachtwoord voor je tele2 account.
Dit is hetzelfde wachtwoord als voor je hoofd-email account.
Reputatie 7
Badge +2
Die virtuele nietsnut! Dat is een mooie.!
Reputatie 7
Badge +2
Het wordt in je bericht niet duidelijk waarom je niet in Mijn Tele2 kan inloggen. Er is een optie om je wachtwoord te wijzigen indien nodig.
Wat betreft de PUK code, deze vind je ook op het plastic pasje waar je destijds je simkaart uit hebt gedrukt.