beantwoord

PUK code kwijt

  • 28 April 2019
  • 11 reacties
  • 13395 x bekeken

Ik ben mijn PUK Code kwijt... Is dit iets waarmee ze mij in de winkel kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 28 April 2019, 11:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7

Deze staat ook in je Mijn Tele2 omgeving of op het pasje waar je destijds je simkaart uit hebt gedrukt. Lukt het met één van deze twee mogelijkheden?

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Nee, er is geen product geactiveerd in de MijnTele2 omgeving...
En het pasje heb ik helaas niet meer
Reputatie 7
Badge +12
Is het een abonnement of een prepaid kaar?
abonnement
Reputatie 7
Badge +12
Dan is het heel raar dat je geen mijn.tele2.nl omgeving hebt. Zie je ook geen facturen dan?
Bel morgenochtend anders even de klantenservice. Die kunnen wellicht op je mobiele nummer zoeken.
Ik krijg wel facturen in de mail, maar wanneer ik op de MijnTele2 omgeving inlog met hetzelfde e-mailadres zie ik nergens facturen of andere informatie omtrent mijn abonnement...
Is dit niet iets wat ze in de winkel op kunnen zoeken wanneer ik bepaalde informatie meeneem?
Reputatie 7
Het is zeker te proberen, neem dan wel een legitimatie bewijs mee.
Bedankt!
Reputatie 6
Hoi Joris.k,

Ik wil de pukcode ook voor je opzoeken

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan