beantwoord

Productpagina OnePlus Nord 2

  • 19 October 2021
  • 3 reacties
  • 38 x bekeken

Wanneer de productpagina van de OnePlus Nord 2 bekeken wilt worden, wordt er doorverwezen naar de algemene OnePlus pagina. Hier staan alle (2) modellen van OnePlus die Tele2 aanbied. 
Als hier wordt geklikt op de OnePlus 9 Pro, wordt de productpagina hiervan getoond. Wanneer er echter voor de Nord 2 wordt gekozen, wordt de gebruiker weer verwezen naar de algemen OnePlus pagina. Dit probleem is er al 1-1,5 maand. Graag zou ik hier een oplossing in zien, aangezien ik geïnteresseerd ben in de Nord 2.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 8 November 2021, 11:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @BertusDirk welkom bij de community.

Tele2 heeft geen speciale software op toestellen en dus krijg je gewoon een standaard versie. Over de Oneplus Nord 2 is veel informatie te vinden. Zo kun je dus toch bekijken of het wat voor jou is.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Bertus, wat tof om te horen dat je interesse hebt in de OnePlus Nord 2! Goed dat je het hier aangeeft over de pagina. Ik heb het direct naar de juiste afdeling doorgestuurd met het verzoek aan te passen. Ik heb ze gevraagd mij te laten weten zodra dit is opgelost. Als ik een antwoord van ze heb, laat ik het je natuurlijk gelijk weten! :muscle_tone2:

Kan ik nog iets anders voor je doen? Laat het me dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! :blush:

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BertusDirk , een iets vertraagde reactie, ik was namelijk lekker op vakantie, maar ik zie dat mijn collega’s de pagina hebben hersteld, dankzij jouw berichtje. Je kunt de Nord 2 nu zorgeloos bestellen! :smile:

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!