beantwoord

Productinstellingen wijziging

Hallo,

Ik woon al een tijdje in het buitenland(buiten Europa), maar heb nog steeds mijn tele2 telefoon nummer voor als ik terug kom naar Nederland. Dit werkt al een tijd goed maar de laatste 3 maanden heb ik opeens een verhoogd tarief omdat iemand mij probeert te bellen?
Mijn sim kaart zit niet in mijn telefoon maar toch moet ik ongeveer 14 euro meer dan normaal per maand betalen omdat er volgen tele2 een 30 seconden gesprek is geweest. Dit is totaal onmogelijk aangezien ik mijn Simkaart niet in mijn telefoon heb zitten.

Maar goed, kan gebeuren, er lijkt wat veranderd te zijn bij jullie. Nu wil ik er alleen voor zorgen dat dit niet meer gebeurt! Dus ik wil graag bellen, smsen en data blokkeren, naar en vanuit het buitenland. Ik heb aleen geen tijd om jullie te bellen(tijdzones) en ik kan nergens een Email adress vinden...
Jullie superslimme chatbot is ook niet echt hulpzaam. Aan de positieve kant, ben ik meteen wel heel wat minder bezorgt dat de wereld langzaam wordt overgenomen door robots, in ieder geval niet als de AI door tele2 wordt ontworpen haha.
Maarja, back to the point! Kan iemand mij misschien even een Emailtje sturen? Het is namelijk niet zo leuk om elke maand bijna dubbel te moeten betalen voor een gesprek dat nooit gebeurt is.

Veel Dank,

Milo

ps: Het ziet er naar uit dat ik een foutje heb gemaakt in de titel en ironisch genoeg kan ik dat niet meer veranderen.

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 11 januari 2019, 08:47

Hoi Milomilo,

In je factuurspecificatie kun je zien welke kosten berekent zijn,
Je hebt inmiddels je abonnement verlengd zie, ik kan een blokkade op bellen en sm in het buitenland, helaas kan ik geen oproepen blokkeren naar jou toe,

Wil je een berichtje sturen als je die blokkade erop wilt?

Groet,

Arjan

Bekijk origineel bericht

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi Milomilo,

In je factuurspecificatie kun je zien welke kosten berekent zijn,
Je hebt inmiddels je abonnement verlengd zie, ik kan een blokkade op bellen en sm in het buitenland, helaas kan ik geen oproepen blokkeren naar jou toe,

Wil je een berichtje sturen als je die blokkade erop wilt?

Groet,

Arjan
Reputatie 6
Badge
Misschien staat je voicemail nog aan, waardoor de ander toch een gesprek met jou kan starten?

Reageer