beantwoord

Problemen toestel

• 22 januari 2018
  • 5 reacties
  • 121 x bekeken

Hoi,
Ik heb nog niet eens een jaar mijn abonnement, inclusief toestel, Iphone 7. Mijn toestel is traag, staat continu vast, valt regelmatig uit en is snel leeg. Van Tele2 moest ik naar Apple en van Apple naar Tele2. Ik kom er dus niet uit, want beide zeggen nog steeds dat de fout bij Tele2 of bij Apple ligt. Ik ben totaal niet tevreden over mijn telefoon. Ik vind het dan ook ronduit belachelijk dat dit kan gebeuren, zeker met zo een duur toestel én binnen het eerste jaar van mijn abonnement. BELACHELIJK! Iets hoort te werken naar behoren. Ook sta ik werkelijk versteld van de service, want het is niet netjes om iemand continu heen en weer te sturen.
Hoe kunnen we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 22 januari 2018, 21:01

Via de link van Eric of direct via getsuport.apple.com loop je een paar stappen (kies je wat voor apparaat je heb, selecteer "reparatie en fysieke schade" beschrijf je probleem).

Je krijgt dan een aantal opties, ook wanneer je niet in de buurt woont van een Apple store, kun je kiezen om je telefoon te versturen of te brengen naar een andere gecertificeerde center.

Vind wel trouwens interessant dat Tele2 en Apple naar elkaar toe verwijzen.

Terwijl Tele2 ook een reparatie service (via Dynafix) heeft, en Apple biedt een goede service ook, communicatie probleem?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Eerst je toestel resetten naar de fabrieksinstellingen en dan kijken of die nog steeds zo traag is. Als het traag blijkt te zijn en de accu is snel leeg dan laten repareren. Of even laten checken bij een plaatselijke reparateur. Vast slaan en uitvallen kan zowel soft als hardwarematig zijn. Wat is de batterijduur?
Reputatie 7
Badge +4
Heb je al een support ticket gemaakt bij Apple. Ze staan best bekend om goede service als je naar aanleiding van zo'n ticket naar de apple store mag komen. https://support.apple.com/nl-nl
Reputatie 6
Badge +1
Handig als je op Ameland woont 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Via de link van Eric of direct via getsuport.apple.com loop je een paar stappen (kies je wat voor apparaat je heb, selecteer "reparatie en fysieke schade" beschrijf je probleem).

Je krijgt dan een aantal opties, ook wanneer je niet in de buurt woont van een Apple store, kun je kiezen om je telefoon te versturen of te brengen naar een andere gecertificeerde center.

Vind wel trouwens interessant dat Tele2 en Apple naar elkaar toe verwijzen.

Terwijl Tele2 ook een reparatie service (via Dynafix) heeft, en Apple biedt een goede service ook, communicatie probleem?
Reputatie 6
Badge +1
Ja en Dynafix is ook slecht in het communiceren naar de klant toe. Als het toestel werkelijk defect is lijkt mij Apple als opdrachtgever een betere keuze. Hier staat nog een lezenswaardig artikel over de reparatie van telefoontjes. https://www.mobilecowboys.nl/b/klachten-over-dynafix-reparaties-wat-gaat-er-mis-?bid=92707