beantwoord

Problemen simkaart door migratie

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 118 x bekeken

Sinds vrijdag 8-1-2021 heb ik geen werkende simkaart meer doordat er iets mis zou zijn gegaan tijdens het overzetten. Nu heb ik meteen gebeld met de telefoon van mijn partner naar de klantenservice, hier kwam ik vrijdag niet door dus zaterdag ochtend opnieuw gebeld en hier is mij verteld dat de simkaart vandaag "zaterdag 9 januari" opgestuurd zou worden. 

 

Na een aantal dagen vond ik het tegen woensdag 13-1 wel erg lang duren voor de post er was met mijn nieuwe simkaart. Naar mijn ouders gegaan om te kunnen bellen, kwam er opnieuw niet door. Na 4 keer een chat uitzitten om een medewerker te spreken kreeg ik hier te horen dat ze niets konden inzien en dat ik een chat moest starten via het nieuwe systeem oftewel de app. Dit gedaan te hebben om ook hier te horen te krijgen dat ik maar moest afwachten want de post had verstaging. Dit alles om er donderdag 14-1 achter te komen dat mijn simkaart toen pas werd verzonden en deze dan ook vrijdag 15-1 is binnengekomen. 

 

Zaterdag ben ik dan ook de simkaart gaan halen op het geleverde adres en heb ik deze in mijn mobiel gezet om te activeren, dit alles om er achter te komen dat ik hem zelf niet kan activeren omdat de oude niet langer actief is. Zolang ik een mobiel had van iemand anders op ieuw proberen te bellen om er uiteindelijk niet door te komen. Bij de chat werd dan ook niet meer geholpen omdat ook deze dicht was in het weekend. 

 

Nu heb ik het vandaag opnieuw geprobeerd maar ook nu kan niemand mij verder helpen. De chat of blijft het hebben over contact opnemen via de telefoon (Ik heb nu geen mobiel ter beschikking dus kan ook niet bellen) de andere chat gaf dan ook zoals verwacht alleen maar aan contact op te nemen via de andere chat.

 

Omdat ik nu al 10 dagen zonder simkaart zit en ik dus ook belangrijke telefoontjes heb moeten verplaatsen hoop ik dat iemand mij snel kan helpen en ik zou een compensatie of iets dan ook zeker op prijs stellen voor alle moeite die ik er zelf in heb moeten steken zonder succes. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 January 2021, 10:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @MCRart,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak. Bedankt voor jouw duidelijke uitleg van het verhaal. We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. 

Stuur jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar! 
 


Update: Simkaart is geactiveerd!