beantwoord

Problemen met verlengen

  • 30 November 2021
  • 3 reacties
  • 194 x bekeken

Mijn abonnement loopt zaterdag 5 december af, dus wil ik verlengen met een sim only. Maar als ik op “Verlengen met sim only” klik krijg ik een scherm voor me met de tekst “Betaal eenvoudig online je nog openstaande rekening. De verwerking hiervan zal tot maximaal 3 werkdagen duren. Daarna kan je verlengen.” met een knopje eronder met “Naar online betalen” maar als ik daar op klik wordt de pagina niet gevonden en als ik kijk bij mijn facturen staat er bij elke die ik kan zien dat die betaald zijn.

Hoe kan ik dit verhelpen? want ik wil wel graag snel verlengen anders zit ik een tijd zonder data en bellen.

icon

Beste antwoord door WhTurner 30 November 2021, 19:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Als je je abonnement niet verlengt, loopt het automatisch door op de oude voorwaarden (minus de afbetaling). Er is dus geen haast en je zit niet zonder data en bellen.

Als je je abonnement niet verlengt, loopt het automatisch door op de oude voorwaarden (minus de afbetaling). Er is dus geen haast en je zit niet zonder data en bellen.

Oké, maar ik neem aan dat dat dan niet maandelijks opzegbaar is, want dat is juist waar ik het naar wil veranderen.

Reputatie 7
Badge +8

Volgens mij is het dan juist wel maandelijks opzegbaar.

Alleen als je voorheen bepaalde kortingen had vervallen die eventueel.