beantwoord

Verbinden met netwerk in Luxemburg

  • 17 September 2021
  • 2 reacties
  • 504 x bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik zit momenteel in luxemburg met mijn vriend en mijn telefoon wil niet verbinden met een netwerk in luxemburg.

Ik heb data roaming aan staan. De verbinding staat op "internet.tele2.nl" maar alsnog geen 4g en als ik probeer te bellen krijg ik "not registered to network".

Gezien bellen niet mogelijk is, heb geen kans om klantenservice te bellen.

icon

Beste antwoord door theocoppes 18 September 2021, 10:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
  • Ik kan niet bellen of sms'en in het buitenland. Wat is er aan de hand?

    Dit kan meerdere redenen hebben.

    • Lukt sms'en in het buitenland niet? Controleer of het nummer van de berichtencentrale voor sms'jes +31 640 19 19 19 is. Zo niet? Verander het dan naar dit nummer.
    • Staat roaming aan? Zo niet, zet roaming aan. In de Toestelhulp zie je hoe je dat op jouw telefoon doet.
    • Check op MijnTele2 of in de Tele2 app of er een blokkade is op bellen en sms'en in het buitenland. Is er een blokkade? Hef die dan op.
Reputatie 7
Badge +12

Hey @Levisaxos, allereerst hoop ik dat je het naar je zin hebt daar met je vriend in Luxemburg! 

Is het met de Toestelhulp gelukt om verbinding te maken, zoals @theocoppes aangaf?

In Luxemburg zou je (handmatig) verbinding moeten kunnen maken met de volgende providers: Orange, POST Luxembourg en Proximus Luxembourg S.A. 

Laat je het ons weten of dit lukt? We horen het graag van je! :blush: