Is er iemand van Tele2 die dit probleem nu een keer serieus wil oppakken en oplossen?
Beste antwoord door Hinke van Tele2
Hi greetus,
Bedankt voor je privebericht, waarschijnlijk zit het hem in de wijziging van je achternaam in ons systeem. Sinds deze is gewijzigd, slaagt de automatische incasso niet. Zoals je zelf ook aan gaf in het privebericht, is bij de bank een andere achternaam bekend.
Ik heb dit gelijk gewijzigd, maar ben bang dat dit voor deze maand nog niet verwerkt zal zijn. De factuur is namelijk al opgemaakt en ga er dan ook vanuit dat de automatische incasso nog zal plaats vinden op basis van de 'oude' gegevens.
Vanaf volgende maand zou het, als dit dus het probleem was, goed moeten gaan. Ik houd het voor je in de gaten en als je later deze maand toch een automatische incasso gepland ziet staan (rond de 25e), dan hoor ik dat graag van je.
Wat betreft de mail die je hebt gehad, over dat je betalingsbewijzen zijn verwerkt, die is verstuurd nadat ik de betalingen heb laten traceren. Deze mail wordt standaard verstuurd nadat een betaling geboekt is op de factuur (ervan uit gaande dat de melding binnen was gekomen naar aanleiding van een betalingsbewijs). En wat betreft de sms die je hebt gehad over een openstaande factuur, zie ik dat alleen de meest recente factuur open staat en niet de factuur waarover wordt gesproken in de sms. Ik houd het voor de zekerheid wel in de gaten voor je, niet dat het systeem toch nog iets doet wat ik nu niet zie.
Ik hoop je voor nu voldoende te hebben geinformeerd en hoop dat de automatische incasso sowieso vanaf volgende maand weer goed zal verlopen.
Tot dat ik zeker weet dat de automatische incasso is geslaagd, laat ik deze topic open. Mocht je dus ergens tegen aan lopen, vragen hebben of iets hebben opgemerkt dan hoor ik graag van je!
Goed weekend en we houden contact 😉
Bekijk origineel bericht
Bedankt voor je privebericht, waarschijnlijk zit het hem in de wijziging van je achternaam in ons systeem. Sinds deze is gewijzigd, slaagt de automatische incasso niet. Zoals je zelf ook aan gaf in het privebericht, is bij de bank een andere achternaam bekend.
Ik heb dit gelijk gewijzigd, maar ben bang dat dit voor deze maand nog niet verwerkt zal zijn. De factuur is namelijk al opgemaakt en ga er dan ook vanuit dat de automatische incasso nog zal plaats vinden op basis van de 'oude' gegevens.
Vanaf volgende maand zou het, als dit dus het probleem was, goed moeten gaan. Ik houd het voor je in de gaten en als je later deze maand toch een automatische incasso gepland ziet staan (rond de 25e), dan hoor ik dat graag van je.
Wat betreft de mail die je hebt gehad, over dat je betalingsbewijzen zijn verwerkt, die is verstuurd nadat ik de betalingen heb laten traceren. Deze mail wordt standaard verstuurd nadat een betaling geboekt is op de factuur (ervan uit gaande dat de melding binnen was gekomen naar aanleiding van een betalingsbewijs). En wat betreft de sms die je hebt gehad over een openstaande factuur, zie ik dat alleen de meest recente factuur open staat en niet de factuur waarover wordt gesproken in de sms. Ik houd het voor de zekerheid wel in de gaten voor je, niet dat het systeem toch nog iets doet wat ik nu niet zie.
Ik hoop je voor nu voldoende te hebben geinformeerd en hoop dat de automatische incasso sowieso vanaf volgende maand weer goed zal verlopen.
Tot dat ik zeker weet dat de automatische incasso is geslaagd, laat ik deze topic open. Mocht je dus ergens tegen aan lopen, vragen hebben of iets hebben opgemerkt dan hoor ik graag van je!
Goed weekend en we houden contact 😉