beantwoord

Problemen internet

• 24 april 2016
  • 3 reacties
  • 124 x bekeken

Als mijn internetbundel op is kan ik normaal gesproken nog met een lage intersnelheid doorgaan met internetten.
Nu is mijn bundel vandaag op gegaan, maar ik kan ineens helemaal niet meer internetten. Dit klopt niet, aangezien bij de aankoop van mijn mobiel + abonnement er stond dat mijn internetsnelheid alleen omlaag zou gaan. Dit was de afgelopen 3 maanden ook het geval alleen nu niet. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 28 april 2016, 16:32

Hoi Ohlin,

Ik heb voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je gebruik maakt van onze nieuwste abonnementsvorm. Een van de kenmerken van dit nieuwe abonnement is dat je geen data meer kunt gebruiken wanneer je buiten de bundel zit.

Voor nu kan ik je de volgende informatie geven voor na het verbruik van de databundel:

Ik kan overigens niet verklaren waarom je een aantal keer gebruik kon blijven maken van het internet, terwijl je naar eigen zeggen over de bundel heen was gegaan. Ik hoop dat je iets kunt met mijn informatie :)

Groetjes,
Rick

Omdat jouw vraag is beantwoord, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste ohlincremers,

Ben je toevallig onlangs een verlenging van jouw contract aangegaan? Bij de nieuwe abonnementsvormen wordt het internet namelijk inactief buiten de bundel. Indien het geen recente verlenging betreft, ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer via een privébericht. Ik ga dan voor je na wat er hier gaande is.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ohlin,

Ik heb voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je gebruik maakt van onze nieuwste abonnementsvorm. Een van de kenmerken van dit nieuwe abonnement is dat je geen data meer kunt gebruiken wanneer je buiten de bundel zit.

Voor nu kan ik je de volgende informatie geven voor na het verbruik van de databundel:

Ik kan overigens niet verklaren waarom je een aantal keer gebruik kon blijven maken van het internet, terwijl je naar eigen zeggen over de bundel heen was gegaan. Ik hoop dat je iets kunt met mijn informatie :)

Groetjes,
Rick

Omdat jouw vraag is beantwoord, sluit ik dit topic.
Okee dankuwel!