beantwoord

Problemen inloggen Mijn Tele2

• 27 juli 2015
  • 7 reacties
  • 587 x bekeken

Goeiemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet inloggen in Mijn Tele2 om o.a. mijn facturen te bekijken. Ik kan wel op mijn webmail.
Hij blijft hangen en uiteindelijk graag ik een foutmelding: Service Temporarily Unavailable,
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Zijn er problemen met het inloggen?

Vr. gr.
E. Bosmans
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 28 juli 2015, 14:39

Hoi,

Ik heb het gevoel dat ik mijn eerdere bericht moet tegenspreken. Het lijkt er toch op dat er wat moeilijkheden zijn met de thuisingang van Mijn Tele2. Ik kom er nu namelijk zelf ook niet meer in.
Heb na direct contact opgenomen met de IT afdeling om het probleem te laten onderzoeken. De oplossing zal dus spoedig volgen.

Voor nu, is er iets waar ik je mee kan helpen met betrekking tot de facturen o.i.d.?

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +4
Hoi e-bosmans,

Op dit moment is er geen algemene storing met Mijn Tele2. Ik heb net zelf even ingelogd om het te controleren en werkt prima. Op welke manier probeer je in te loggen (browser, apparaat, etc)?

Webmail en Mijn Tele2 zijn feitelijk 2 verschillende ingangen. Dat je wel kunt inloggen in de ene zegt niets over de andere. Bij internet voor thuis delen ze wel de inloggegevens. Gaat het hier dan ook om Mijn Tele2 voor je thuisdiensten of toch om mobiel?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice
Hoi e-bosmans,

Op dit moment is er geen algemene storing met Mijn Tele2. Ik heb net zelf even ingelogd om het te controleren en werkt prima. Op welke manier probeer je in te loggen (browser, apparaat, etc)?

Webmail en Mijn Tele2 zijn feitelijk 2 verschillende ingangen. Dat je wel kunt inloggen in de ene zegt niets over de andere. Bij internet voor thuis delen ze wel de inloggegevens. Gaat het hier dan ook om Mijn Tele2 voor je thuisdiensten of toch om mobiel?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice

Hallo Maurice,

Ik probeer nu nogmaals in te loggen, maar weer loopt het vast.
Browser is Google Chrome, en ik probeer in te loggen vanaf mijn laptop. Een paar dagen geleden heb ik wel mijn wachtwoord opgevraagd omdat ik deze niet meer wist en vervolgens een nieuw wachtwoord ingegeven. Vanaf dat moment loopt hij vast. Blijft hij laden.

En het gaat om Mijntele2, TV/Internet/bellen.

Hopelijk kun je helpen.

Vr. gr.
E. Bosmans
Badge +4
Hoi,

Ik heb het gevoel dat ik mijn eerdere bericht moet tegenspreken. Het lijkt er toch op dat er wat moeilijkheden zijn met de thuisingang van Mijn Tele2. Ik kom er nu namelijk zelf ook niet meer in.
Heb na direct contact opgenomen met de IT afdeling om het probleem te laten onderzoeken. De oplossing zal dus spoedig volgen.

Voor nu, is er iets waar ik je mee kan helpen met betrekking tot de facturen o.i.d.?

Groetjes
Hoi Maurice,

Bedankt voor je antwoord. Ik zag overigens dat er gespecificeerde gegevens bij de factuur zitten die je via de mail krijgt, dus voor nu heb ik geen hulp nodig. Bedankt in ieder geval.

Het inloggen zal binnenkort ook wel opgelost zijn, ben al blij te horen dat het niet enkel bij mij is.

Gr.
E. Bosmans
Kan ook niet inloggen op mijn tele2 en mijn webmail.
Ook kan ik geen mails ontvangen en verzenden.
Alles nagekeken (instellingen, nieuwste updates microsoft, javascript ingeschakeld enz.)

Foutje moet toch bij Tele2 zitten.

Erg lastig, storing duurt lang.
Hi, ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Kan niet aanmelden bij mijn tele2 en mijn webmail is uitgeschakeld. Hoe kan dit opgelost worden, zodat ik weer emails kan ontvangen en versturen?
Badge +4
Hoi ommerenw en Cobyw,

Wat betreft Mijn Tele2 is dus bekend. Niet kunnen inloggen in Webmail is nieuw voor mij.
Zouden jullie beiden een nieuw topic willen openen? Op deze manier kunnen we jullie beter helpen aangezien de conversaties dan niet door elkaar heen lopen.
Hoop jullie daar terug te zien!

Alvast bedankt!

Groetjes Maurice