beantwoord

Problemen activeren Simkaart tele2

Mijn naam is Roland Verschaeve en behartig als rechtsbijstand jurist de belangen van een klant van jullie. Ze wil haar SIM only abonnement omzetten naar een abonnement voor de periode van 2 jaar, dit lukt helaas niet omdat er problemen zijn met het activeren van haar nieuwe 4Gb Simkaart. Er is in krap een maand tijd al veelvuldig contact geweest met de klantenservice maar dat lost helaas niets op, er zouden problemen zijn met jullie systeem. Zouden jullie contact met mij willen opnemen om een oplossing op korte termijn te bewerkstelligen en een klant te behouden uiteraard 🙂 Grt

icon Beste antwoord door MelissaS van Tele2 21 december 2015, 14:16

MelissaS van Tele2 schreef:

Hoi Roland en welkom op het forum 😉 Om je (of je klant) beter te kunnen helpen heb ik haar NAW-gegevens (naam,adres,postcode +huisnummer) samen met haar klantnummer en geboortedatum nodig. Zou je dit in een privébericht kunnen sturen? Je kan een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken. Hier zie je gelijk een paarse button met 'bericht' op. Zo kan ik in het systeem kijken wat er precies aan de hand is met haar abonnement. Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Melissa

Hoi Roland, is het inmiddels al opgelost? Ik hoor graag van je!
Groetjes,Melissa

Bekijk origineel bericht

Vul hier een titel in (minimaal 10 tekens)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Yeah right, je loopt stage :?
Van LinkedIn:

woont in Tilburg
studeerde aan Tilburg University
heeft gewerkt bij Achmea Rechtsbijstand.

Lijkt echt op zijn profielfoto 🆒
Reputatie 7
Badge +5
Owh die.
Tja, in 2008 zocht hij al 30 jaar naar zichzelf, w.s. nog steeds de weg kwijt :8
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Roland en welkom op het forum 😉 Om je (of je klant) beter te kunnen helpen heb ik haar NAW-gegevens (naam,adres,postcode +huisnummer) samen met haar klantnummer en geboortedatum nodig. Zou je dit in een privébericht kunnen sturen? Je kan een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken. Hier zie je gelijk een paarse button met 'bericht' op. Zo kan ik in het systeem kijken wat er precies aan de hand is met haar abonnement. Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Melissa
Reputatie 1
Badge +2
MelissaS van Tele2 schreef:

Groetjes,
Melissa

Hoi Roland, is het inmiddels al opgelost? Ik hoor graag van je!
Groetjes,Melissa