beantwoord

Probleem met vernieuwen van abonnement

  • 28 July 2021
  • 7 reacties
  • 267 x bekeken

Hallo, ik stuur hier even een berichtje want ik kwam er vandaag via telefoon niet doorheen.

 

Ik heb een probleem. Mijn abonnement loopt begin september af en eind mei had ik deze verlengd naar een sim-only die maandelijks opzegbaar zou zijn. Deze zou 4 september ingaan. Maar een paar dagen na de aanvraag had ik jullie gebeld om te zeggen dat ik er vanaf wilde zien omdat ik tegen het einde van mijn huidige abonnement misschien toch nog wil verlengen met een mobiel. Jullie zeiden dat het geen probleem was en dat het geregeld zou worden.

 

Schijnbaar is dat dus niet gelukt, want ik wilde het zojuist verlengen via BelSimpel omdat zij de telefoon hebben die ik wil, en jullie hebben deze helaas niet meer, maar nu kreeg ik te horen dat het niet kon omdat ik mijn abonnement al heb verlengd.

 

Dat had ik dus al een aantal maanden geannuleerd. Maar voor de zekerheid toch nog even in mijn app gekeken naar de gegevens van mijn huidige en "nieuwe" abonnement, en daar staat wel dat begin datum 4 september 2021 is en eind datum 3 september 2021 met een looptijd van 0 maanden. Dus volgens mij is het daar wel goed gegaan maar ergens loopt het toch nog vast want ik kan mijn abonnement niet verlengen met een mobiel bij BelSimpel.

 

Kunnen jullie hier misschien even naar kijken en iets aan doen want nu kan ik dus niet verlengen en ik wil wel graag verlengen via BelSimpel omdat zij die mobiel hebben die ik wil.

 

Ik heb een foto toegevoegd zodat jullie kunnen zien wat er in mijn app staat over de abonnement.

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Groetjes Jenny

 

 

icon

Beste antwoord door noodie 29 July 2021, 13:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @noodie

Bedankt voor jouw bericht en de duidelijke uitleg. Als ik het goed begrijp heb je in Mei jouw abonnement verlengd maar deze ook weer geannuleerd. Dit heb ik meteen voor je nagekeken en de bestelling zie ik inderdaad staan. De annulering kan ik echter niet terugvinden. Ook zie ik dat je twee abonnementen hebt en dat er 1 tot 2023 loopt. Kan je voor mij het 06-nummer van het abonnement waarover de vraag gaat invullen op jouw community profiel?

Wanneer heb je de annulering gedaan en heb je daar een bevestiging van? Ik ga kijken of ik de verlenging van mei nog kan annuleren maar de 14 dagen bedenktijd zijn wel voorbij. Gelukkig is het een maandelijks opzegbaar abonnement en zou je in principe in oktober 2021 kunnen verlengen met een abonnement met toestel. We komen tot een oplossing, beloofd!
 

Hoi! Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het telefoonnummer waar het om gaat ingevuld op mijn profiel. 

 

Ik heb gekeken naar mijn bevestigingsemail van de annulering maar deze kan ik helemaal niet vinden. Was me nooit opgevallen tot nu, anders had ik er eerder iets aan gedaan, om voor de zekerheid te kijken dat het geannuleerd was.

 

Zoals je wel kunt zien staat er in mijn app dat de looptijd 0 maanden is, dus dat geeft voor mij wel aan dat er iets aan gedaan was, maar helaas niet alles.

 

Ik weet dat het maar een maandelijks abonnement zou zijn, maar ik heb dringend een nieuwe telefoon nodig, vandaar dat ik het nu al wil regelen in niet over 2 maanden.

 

Waarom loopt het andere nummer trouwens tot 2023 terwijl ik daar elke maand extra voor betaal om die ook  maandelijks opzegbaar te maken?

Nog even over de 14 dagen bedenktijd, ik begrijp dat die voorbij zijn nu, maar ik heb dit wel binnen de 14 dagen geannuleerd, het is alleen bij jullie niet goed doorgevoerd en dat ik natuurlijk niet mijn schuld.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Noodie,

Helemaal duidelijk! Je hebt dringend een nieuw toestel nodig en daarom wil je graag verlengen met een nieuw toestel. Ik heb meteen gekeken of ik de bestelling nog handmatig kon annuleren en omdat de simkaart nog niet actief was heb ik dat kunnen doen. Het was even puzzelen achter de schermen maar het is gelukt. Dit kan een paar dagen duren voordat het in alle systemen verwerkt is maar ik verwacht dat je na het weekend kan verlengen. Je hebt een mail ontvangen over de annulering, kan je checken of je die hebt ontvangen?

Het andere nummer loopt tot 2023 omdat de toestelafbetaling tot dan loopt. Maar je hebt helemaal gelijk, het abonnement is maandelijkse opzegbaar dus dat betekent dat je morgen zou kunnen opzeggen. Het resterende toestelbedrag zou je dan wel in 1 keer moeten aflossen.

Laat je ons weten of het is gelukt met de verlenging? Mocht je meer vragen hebben, let us know. De Community staat voor je klaar!

Hoi! Het is helemaal gelukt! Ik heb mijn abonnement zojuist verlengd, ontzettend bedankt!!

Reputatie 6
Badge +2

Supersnel! 

Fijn om te horen en bedankt voor jouw update. :smile:

Jij ook ontzettend bedankt voor al je hulp! Fijne dag verder!