beantwoord

Probleem met buitenlandbundel kopen via Tele2 app bij Unlimited abonnement

Vandaag heb ik mijn abonnement geupgradet naar Tele2 Mobiel Unlimited. De upgrade is probleemloos verlopen. Ik ben echter het volgende probleem in de MijnTele2 app tegen gekomen ook nadat ik de app bijgewerkt heb naar de nieuwste versie :

Ik kan nu geen EU of andere buitenlandbundel meer aanschaffen vanuit de app. Wanneer ik op shop druk krijg ik onderstaande melding 'Je kunt je BasisBundel pas aanvullen als je 80% van je bundel gebruikt hebt'. Als ik op sluiten druk gaat de app terug naar het beginscherm en kan ik onmogelijk bij het tabje buitenland komen om een buitenlandbundel te activeren. Hoe kan ik een buitenlandbundel via de app activeren zonder dat ik persé eerst 4GB data moet verbruiken?

icon Beste antwoord door Frenk van Tele2 23 mei 2017, 19:04

Met toestemming van Mark post ik even zijn screenshot van de desbetreffende foutmelding:

We hebben dit ook op andere androidtoestellen kunnen reproduceren bij deze versie van de app (3.4.0) en het lijkt zich uitsluitend bij de nieuwe unlimitedbundels voor te doen.

Het wordt zo snel mogelijk opgelost 🙂 Tot die tijd kunnen internetbundels ook per SMS besteld worden. Check voor de juiste codes onze website.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Probeer dan eens een bundel te bestellen via SMS. Je kunt namelijk al direct de NL bundel opwaarderen via "NOG 1 GB" sturen naar 1280.
Reputatie 2
Badge
Hoi Mark! Zou je willen checken of je de nieuwste versie van de app hebt geinstalleerd? Voor android hebben we net een versie 3.4 uigebracht. Voor iOS wordt die hopelijk begin volgende week beschikbaar.
Ik had al de nieuwste versie 3.4.0 geïnstalleerd en hier kan ik geen buitenlandbundel in activeren.
Reputatie 4
Badge +4
Gebruik anders de sms. Bv. Eu1000 naar 1280 voor 1 gb in de eu
Reputatie 2
Badge
Ik zou daar graag het fijne van willen weten Mark. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
- Model/type telefoon en versie van het besturingssysteem
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Verder zou ik het erg waarderen als je een screenshot van de shop van de app zou kunnen posten :)

Ik zie je gegevens tegemoet, alvast bedankt voor de moeite!
Reputatie 2
Badge
Met toestemming van Mark post ik even zijn screenshot van de desbetreffende foutmelding:

We hebben dit ook op andere androidtoestellen kunnen reproduceren bij deze versie van de app (3.4.0) en het lijkt zich uitsluitend bij de nieuwe unlimitedbundels voor te doen.

Het wordt zo snel mogelijk opgelost 🙂 Tot die tijd kunnen internetbundels ook per SMS besteld worden. Check voor de juiste codes onze website.