beantwoord

Probleem met bestelling

• 17 februari 2018
  • 3 reacties
  • 103 x bekeken

Hallo, Ik heb gister een Sim-only bestelling geplaatst op Belsimpel.nl. Maar ik heb vandaag een mailtje gekregen en dit stond er:

"We hebben geprobeerd om je Tele2-abonnement met ordernummer ********** te verwerken. Dit is niet gelukt, omdat Tele2 aangeeft dat je nog een factuur bij ze open hebt staan. Dit kan om een klein, maar ook om een groot bedrag gaan."

Maar het probleem is, er staat helemaal geen openstaand factuur. Ik zit nu bij T-Mobile maar het laatst toen ik bij Tele2 was, was jaren geleden en heb tussen die tijd helemaal geen melding gekregen van een openstaand factuur. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door eric 17 februari 2018, 21:16

Neem maandag contact op met belsimpel. Zij hebben een directe ingang bij Tele2. Misschien is er een adres of persoonsverwisseling.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem maandag contact op met belsimpel. Zij hebben een directe ingang bij Tele2. Misschien is er een adres of persoonsverwisseling.
Reputatie 5
Badge
Hi Berat.Live!

Heb je inmiddels contact gehad met Belsimpel? 🙂
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen