Probleem bij verlengen


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Ik kon verlengen en heb dit gedaan in combinatie met de Huawei Mate 9. Er stond met grote letters dat deze op voorraad zou zijn.
Na het plaatsen van de bestelling krijg ik ineens een melding dat hij niet in voorraad is... Beetje vreemde gang van zaken. Klantenservice kon mij ook niet vertellen wanneer ik mijn telefoon zou krijgen. Mijn oude Note 4 begint steeds meer vervelende trekjes te krijgen.

Als ik een ander abonnement (Sim-only) wil verlengen met een toestel staat er bij de Mate 9 nog steeds dat deze op voorraad is....

Kan iemand mij hier opheldering over geven?

Het feit dat ik ook geen gehoor krijg bij de klantenservice geeft mij nou niet echt een fijn gevoel.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Tim,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. Het door jou bestelde toestel heeft op dit moment een onbekende levertijd. Tele2 is hierover in gesprek met Huawei. Excuses voor het ongemak.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom