beantwoord

Probleem bij bestelling

• 5 november 2018
  • 12 reacties
  • 827 x bekeken

Reputatie 1
Goedendag allemaal,

Ik had 27 Oktober een bestelling geplaatst ( Pre order ) voor de nieuwe Huawei mate 20 pro. De pre order zou mij recht geven om bij Huawei het horloge en de draadloze oplader te claimen.
Nadat de checks waren gedaan en de aanbetaling was gedaan kreeg ik een mailtje op 29 Oktober dat de bestelling was afgerond en dat op 2 november de eerste toestellen binnen zouden komen en naar de klant zouden worden verstuurd, er zou een mail naar mij toegestuurd worden om een bezorg afspraak te maken.

Toen deze mail nooit was aangekomen heb ik zaterdag 3 november gebeld met de klantenservice. Nadat deze medewerker had gezegd dat hij de bezorg afspraak link zou sturen, 30 seconden nadat ik ophing kreeg ik zowel een sms als email om 13:51 ( 3 november) Hierin stond : Beste klant, Jammer dat je toch je abonnement bij ons annuleert. We gaan dit voor je regelen en jij hoeft verder niets meer te doen. We betalen zo snel als we kunnen het bedrag van de thuiskopieheffing en de aanbetaling van het teostel aan je terug. We houden contact, tele 2

Hierna heb ik direct terug gebeld en er werd mij verzekerd dat er niks was geanuleerd en dat de bestelling er nog gewoon in stond. Toen had ik zaterdag avond weer gebeld omdat ik in de war wa.

Ik kreeg uit eindelijk de technische dienst aan de lijn, zij vertelde mij dat alle mensen die die dagen een bestelling hadden gedaan in error stonden , en dat de error afdeling die hierover gaat 24 uur nodig had om mijn bestelling te fixen waarna ik een link zou krijgen voor bezorg afspraak.

Vandaag was het maandag 5 november, ik had weer gebeld en mij werd verteld dat ik vandaag die link zou krijgen dus ik heb de hele dag gewacht. Niets gekregen heb ik net dus gebeld rond half 6 ergens.

De medewerker vertelde mij het volgende. Toen mijn bestelling werd geanuleerd was hij er niet goed ingezet en nu heb ik geen bestelling in het systeem staan. Dus de mate 20 pro inclusief dat horloge en de draadloze oplader ( De pre order actie ) ga ik nu niet krijgen.

Zo word ik verwelkomt als nieuwe klant.

Ik zie graag een oplossing van tele 2 , waarbij ik alsnog mijn abbo krijg inclusief de mate 20 pro en de pre order actie. Ik had op 27 oktober besteld en ik kon pre orderen tot max 1 november voor de acite voor het horloge en de draadloze oplader. Dit heb ik optijd gedaan, en tele 2 heeft alles verpest voor mij.

Mvg,

Patrick
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 6 november 2018, 13:22

Hi Patrick,

Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van deze situatie. Ik heb deze case intern doorgezet, zodra ik een antwoord heb laat ik dit weten!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Patrick,

Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van deze situatie. Ik heb deze case intern doorgezet, zodra ik een antwoord heb laat ik dit weten!
Reputatie 1
Oke bedankt. Ik zou graag gebeld worden met een oplossing.
Reputatie 1
Ik heb net weer de klantenservice aan de telefoon gehad ik zal een korte samenvatting geven van dit gesprek.

Zij gaven aan dat ik 5 november op mijn verzoek het abbonement heb geanuleerd ( terwijl ik belde om de bezorglink te ontvangen ) En tevens gaf de medewerker aan dat ik 5 november een nieuwe bestelling heb geplaatst. Dit is nooit gebeurd. Ik had enkel gebeld om mijn toestel van de bestelling van 27 oktober te ontvangen.

Ik vind het zeer onprofessioneel als je belt om te vragen waar je teostel blijft dat ze zonder toestemming je contract anuleren en opnieuw invoeren zonder mijn toestemming.
Waardoor ik nu niet in aanmerking kom voor dat horloge en die draadloze oplader.

De klantenservice zegt dat ik 30 dagen moet wachten totdat het hoofdkantoor mijn klacht in behandeling neemt.... na die tijd is de actie van huawei van dat horloge en die draadloze oplader allang voorbij. Ik ervaar als nieuwe klant boosheid en verdriet dat ik niet het product wat ik optijd heb besteld mag ontvangen. Jullie website gaf duidelijk aan dat als ik voor 1 november be stel, dat ik dan in aanmerking kom voor het horloge en de oplader. 27 oktober moet genoeg zijn. Ik heb nog steeds geen bericht van tele 2 met een oplossing.

P
Reputatie 7
Badge +4
De forum moderator geeft aan dat hij de case naar het hoofdkantoor heeft gezet. Als je dan dezelfde dag weer met de telefonische helpdesk belt, dan krijg je uiteraard hetzelfde verhaal als gisteren te horen. Ook het gebruik van twee communicatie kanalen is niet handig. Wacht nu gewoon even de berichten via de moderator af. Ervaring leert wel dat dit soort vragen naar het hoofdkantoor enkele dagen kunnen duren.
Reputatie 5
Badge
@Dig4tal ik heb helaas nog geen reactie van mijn collega ontvangen.

Ik hoop je snel te kunnen voorzien van een inhoudelijk antwoord!
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen!

Omdat dit een zeer vervelende samenloop van omstandigheden is hebben we samen met Huawei kunnen regelen dat je je alsnog kunt registeren voor deze actie.
Huawei zal er vervolgens voor zorgen dat je registratie geaccepteerd wordt. Ik hoop dat je straks een tevreden klant bent! 🙂
Reputatie 1
Vriendelijk bedankt voor alle moeite die jullie hebben gedaan ik hoop dat ik dan snel de producten zal ontvangen, Ik ben inmiddels in bezit van de telefoon, na nog is 3 dagen gewacht te hebben en nog steeds geen nieuws over de levering te hebben hebben jullie mij aangeraden om de telefoon in de winkel af te halen. Want iedereen om mij heen had hun mate 20 al of via pre orders of via winkels. Ik hoop dat dit oke is in verband met die pre order. Ik heb de actie op de website van huawei ingevuld met de gegevens van mijn pre order van 27 oktober. En screenshot in mijn mail van 29 oktober dat de bestelling rond is en dat het toestel vanaf 2 nov word geleverd.
Reputatie 5
Badge
Super, ik ga het doorgeven aan Huawei!
Reputatie 1
JeroenK ik heb je een privé bericht gestuurd, ik heb nog een aantal vragen en wil die +mijn tel nummer niet openbaar hier neerzetten
Ik heb mijn toestel ook nog niet onvangen en had hem besteld op 29 okt. Is het voor mij ook mogelijk om het toestel in de winkel op te halen en nog steeds deel te nemen aan de preorder actie? Er lijkt namelijk geen vooruitgang in mijn bestelling te zitten...
Reputatie 5
Badge
@seriousmar ik wil je vragen een eigen topic te openen. Deze case is iets anders dan wat jij noemt.

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen