beantwoord

Prijs advertentie dit wil ik klopt niet

• 29 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 345 x bekeken

De prijs waarmee geadverteerd word op de homepage klopt niet. Er staat: 7GB data & 200 min of sms voor €10 per maand bij 2 jarig abonnementen (dit wil ik weken) Echter is de prijs €12 bij afaluiten. Ik heb tele 2 gebeld, maar wordt niet geholpen.

icon

Beste antwoord door eric 29 augustus 2019, 08:32

Dan is er toch geluisterd. De advertentie is goed zodat het klopt met de 2 euro korting tot de aanbiedingsprijs van 12 euro per maand.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan is er toch geluisterd. De advertentie is goed zodat het klopt met de 2 euro korting tot de aanbiedingsprijs van 12 euro per maand.

Reputatie 3
Badge
Hi Vincentvvo, goed opgemerkt 🧐. De prijs is inmiddels aangepast

Gr, Bernadet
Hi Vincentvvo, goed opgemerkt 🧐. De prijs is inmiddels aangepast

Gr, Bernadet

Hoi Bernadet, bedankt voor je reactie,
lijkt mij wel zo eerlijk om het voor de geadverteerde prijs te leveren,
ik hoor graag van je,
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt al 2 euro korting op het normale abonnement. Duurt tot maandag, prijs daarna gaat weer 2 euro omhoog! ( bron: tweakers)

Reputatie 7
Badge
De 1GB omhoog? De korting is nu op de 7GB en de 20GB.
Voor 1 jaar is het wel nog steeds 13 euro neem ik aan?
Reputatie 7
Badge +4
De 7Gb is met de 'dit wil ik weken' 10 euro, na 1 jaar maandelijks opzegbaar maken is 1 euro extra per maand.
Na zondag is de aanbieding zo ie zo voorbij en de geruchten zijn dat de kleine bundels zo ie zo wat duurder worden. Misschien om meer bij de t-mobile prijzen te komen? Die liggen al een stuk hoger dan Tele2.
Reputatie 7
Badge
Als ze de prijzen richting T-Mobile niveau brengen dan kan het Tele2 merk wel opgedoekt worden.
Reputatie 7
Badge +4
Als ze de prijzen richting T-Mobile niveau brengen dan kan het Tele2 merk wel opgedoekt worden.
"Check"....
Reputatie 3
Badge
Hi Vincentvvo

Tarieven gelden onder voorbehoud van wijzigingen, drukfouten en zijn inclusief btw.
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb gekregen, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag.👋