beantwoord

preventel

• 14 January 2017
  • 11 reacties
  • 273 x bekeken

Goedenavond,
Ik wil een abonnement afsluiten bij tele2 maar nu lukt dit niet vanwege een (onterechte) registratie bij preventel. ik kreeg het advies om met mijn brief van preventel waarin staat dat ik NIET bekend ben bij jullie winkel langs te komen en dan zou het opgelost worden. helaas niet gelukt...nu kwam de winkelmedewerker met de opmerking dat het ook aan mijn adres kan liggen..ik woon namelijk op 94-7 maar dat pakt jullie site niet, alleen 94....dus mijn buren die ook op 94 wonen (alleen met andere subnummers) die hebben misschien wel een registratie! mijn vraag is nu: hoe word ik toch klant bij jullie met abonnement !? mvg
icon

Beste antwoord door mikehoppezak 14 January 2017, 23:41

Hoi Moos!

Welke winkel ben je geweest? Als jij een brief hebt van Preventel waarin staat dat je niet bent geregistreerd kunnen ze vanuit de winkel een verzoek indienen om je op de "whitelist" te plaatsen. Ik weet even niet precies uit mijn hoofd hoe lang deze aanvraag duurt, maar in ieder geval een paar weken.

Het is wel noodzaak om, zodra je op de whitelist staat, binnen 2 weken het contract af te sluiten (Na 2 weken sta je niet meer op de whitelist).

Succes, laat maar weten hoe het is gegaan!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Badge
Hoi Moos!

Welke winkel ben je geweest? Als jij een brief hebt van Preventel waarin staat dat je niet bent geregistreerd kunnen ze vanuit de winkel een verzoek indienen om je op de "whitelist" te plaatsen. Ik weet even niet precies uit mijn hoofd hoe lang deze aanvraag duurt, maar in ieder geval een paar weken.

Het is wel noodzaak om, zodra je op de whitelist staat, binnen 2 weken het contract af te sluiten (Na 2 weken sta je niet meer op de whitelist).

Succes, laat maar weten hoe het is gegaan!
Ik ben in tilburg geweest...maar ze konden niets voor mij doen....ik heb de brief laten lezen en de mail van tele2 waarin hetzelfde verhaal stond als wat u nu zegt maar kon niets doen! nu maar weer een mail naar tele2 klantenservice gestuurd want ik vind het niet wenselijk dat ik een schuld op mijn naam krijg terwijl ik schulden vrij ben!
Reputatie 7
Badge +4
Als je schulden vrij bent, maar je hebt wel schulden gehad, dan is dat de trigger om abonnementen niet te verstrekken. Ze kijken juist naar het gedrag van mensen, niet of ze op dit moment even schuldenvrij zijn. Dat laatste wordt wel bij de BKR registraties gedaan waar providers vanaf 1 mei ook achterstanden moeten melden en bekijken of je nog een toestelkrediet aan kunt gaan.
Ik heb geen schulden gehad......en GEEN registratie bij preventel...je kunt ook niet reageren als je niets te melden hebt of een interessante bijdrage hebt!
Badge
Hoi Moos,

Die "registratie" staat waarschijnlijk op het adres 94. Zou dus betekenen dat jij niet bent geregistreerd als je die brief hebt. Probleem is dus dat als wij dat adres niet kunnen selecteren.

Was de manager aanwezig in Tilburg? Hij zou volgens mij wel iets voor je kunnen betekenen, mét de brief van Preventel waarin staat dat je niet bent geregistreerd.
Er was een zeer vriendelijke en behulpzame jongeman die mij uitstekend geholpen heeft maar hij kon ook niets doen en hij heeft ook geveld met het hoofdkantoor! het probleem is dus inderdaad dat mijn adres een subnummer heeft en jullie site pakt heel 94...dus mijn buren ook! ik hoop echt dat hier een oploss9ing voor komt want ik ben niet gediend om geregistreerd te staan!!! dus misschien iemand nog suggesties waar ik een klacht kan droppen??
Badge
Volgens mij begrijp je me verkeerd, jij staat niet geregistreerd. Het zijn de buren die staan geregistreerd, het is alleen zaak dat jou adres bij ons in het systeem komt.

Mocht je alsnog een klacht willen indienen kan dat uiteraard hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/klachtenformulier/?_ga=1.121652939.1729586487.1469292010
ja dat zeg ik!! volgens mij leest u niet goed! ik zeg precies hetzelfde! mijn buren staan geregistreerd en niet ik! maar nu de volgende stap! wat kan ik doen??
Hoe zorg ik dat mijn adres goed bij jullie komt??
Moos, je kan ook morgen onder kantooruren bellen met de afdeling Sales. Dat is een gratis nummer 0800 1602. Kijken of zij de toevoeging aan je huisnummer kunnen invoeren.
Super!!! bedankt whturner!!