beantwoord

Preorder Note 10+

• 22 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 145 x bekeken

Hoi, Ik heb 20 augustus een abonnementsverlenging aangevraagd met een Note 10+
daar stond bij dat deze vanaf 23 augustus geleverd zouden worden. Echter kreeg ik vervolgens een mail dat dit een populair toestel betreft en de er maar een beperkt aantal is binnen gekomen... betekent dit dat ik morgen nu geen preorder toestel ga ontvangen?
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 22 augustus 2019, 14:48

Hi Witka,

de leveringen starten op 23 augustus maar het is inderdaad een zeer populair toestel en onze voorraad is beperkt.
Heb jij een email van Reviva ontvangen met een datum en tijdstip dat ze komen leveren? Dan komt je toestel er aan 😃
Maar heb jij geen email van Reviva ontvangen en wel een email van Tele2 met de melding dat de levering nog op zich laat wachten? Dan ben ik bang dat je nog even geduld moet hebben 😟

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi Witka,

de leveringen starten op 23 augustus maar het is inderdaad een zeer populair toestel en onze voorraad is beperkt.
Heb jij een email van Reviva ontvangen met een datum en tijdstip dat ze komen leveren? Dan komt je toestel er aan 😃
Maar heb jij geen email van Reviva ontvangen en wel een email van Tele2 met de melding dat de levering nog op zich laat wachten? Dan ben ik bang dat je nog even geduld moet hebben 😟

Gr, Bernadet
Ik heb nog geen mail van Reviva inderdaad, helaas, 😯 is er wel enig zicht wanneer de volgende batch met toestellen gaat arriveren?
Reputatie 3
Badge
Ai dan moet je nog even geduld hebben. Hoe lang precies kan ik niet aangeven.
Je kunt de site in de gaten houden voor de levertijden.
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen, ga ik er vanuit dat je mijn advies opvolgt.
Ik sluit dit topic. Nog een fijne dag