preorder iPhone 11 pro

• 5 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 395 x bekeken

ik heb op 17 september de iPhone 11 pro midnight green besteld. heeft iemand deze al binnen?
blijf maar mails krijgen met dat het allemaal langer gaat duren.....

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat klopt. Ze komen maar mondjesmaat binnen. Een wereldwijde start verkoop van Apple heeft altijd een schaarste. Maar dat lost zich vanzelf op. 🙂
Dat klopt. Ze komen maar mondjesmaat binnen. Een wereldwijde start verkoop van Apple heeft altijd een schaarste. Maar dat lost zich vanzelf op. :)

En hoelang gaat dat duren?
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 medewerkers kunnen daar geen anrwoord op geven, klanten op dit forum natuurlijk ook niet. Ze zijn afhankelijk hoeveel er elke keer binnenkomen. Dat is niet exact te voorspellen. Zodra jouw toestel er is krijg je een email van Reeviva om een koeriet afspraak te maken.
Reputatie 7
Badge +1

Dat klopt. Ze komen maar mondjesmaat binnen. Een wereldwijde start verkoop van Apple heeft altijd een schaarste. Maar dat lost zich vanzelf op. :)En hoelang gaat dat duren?

Apple kan de vraag niet aan en heeft de productie opgevoerd dus er is hoop: https://www.rtlz.nl/tech/artikel/4872461/iphone-11-pro-apple-productie-verkoop-succes-2020
Beste Tele2, er wordt hier steeds gesproken dat de (te lange) levertijden komt door Apple. Ze zouden te weinig leveren. Zal deels best waar zijn, maar als ik kijk bij andere providers, zie ik niet zulke lange levertijden. Een levertijd van 4+ weken is toch bizar?
Het is zo makkelijk om Apple de schuld te geven. Tele2 kan toch op voorhand (meer) inkopen lijkt mij.
Eric schreef:
"Een wereldwijde start verkoop van Apple heeft altijd een schaarste. Maar dat lost zich vanzelf op"
Dat is echt onzin. Normaal is er voldoende op voorraad en wordt er netjes op tijd geleverd. En soms is een bepaald model even op, maar geen levertijden van 4+ weken! Behalve toen bij de introductie van de iPhone X, daar was schaarste. Vorig jaar met de XR en XS niets van gemerkt. Ik bestel al jaren de nieuwe iPhone en die worden altijd keurig op tijd geleverd. 4+ Weken is echt bizar. Op de site van Apple zelf, kun je ze vandaag bestellen en zijn ze (over)morgen geleverd. Kunnen jullie dat uitleggen?
Groeten,
Ruud.
Zojuist even bekeken:

Reputatie 7
Badge +1
Apple bepaalt nog steeds welke winkels welke hoeveelheden toestellen krijgen, zo lang er nog steeds een schaarste is. Meer toestellen bestellen heeft dus geen zin. Uiteraard houdt Apple voor de eigen shops wel voldoende toestellen op voorraad want daar houden ze de meeste marge aan over.
De iPhone 11 256GB wit is zowel bij CoolBlue als Mobiel.nl ook niet op voorraad, dus zo gek is het niet dat Tele2 hem niet heeft. KPN heeft overigens ook niet alle kleuren op voorraad.
Reputatie 4
Badge
Natuurlijk erg vervelend te moeten wachten op je nieuwe telefoon. Zodra we kunnen leveren ontvang je een e-mail voor het maken van een bezorgafspraak.
Op onze website vind je een overzicht van de https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/ . Of kijk ook hier eens voor meer informatie.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag! Groet Petra