Pre order Samsung Galaxy S8

Ik vroeg me dus af of het mogelijk is om een telefoon te pre-orderen om dan die telefoon veilig te stellen voor het verlengen van een abonnement. Ik mag namelijk eind april / begin mei mijn abonnement verlengen en ik wil heel graag de Galaxy S8 nemen dan, ik weet niet of er een beperkte aantal S8's beschikbaar zijn of dat er voldoende zijn voor zowel pre-orders als abonnement verlengingen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt verlengen. Probeer anders eens de klantenservice te bellen voor een eerdere verlenging.
Hallo TheSlayerNL

De S8 gaat het nieuwe vlaggenschip worden van Samsung. Daar zullen er genoeg van gemaakt worden denk ik zo. Tele2 is al begonnen met ze zelf ook aan te bieden, maar anders kun je ook bij Mediamarkt of andere retailers verlengen met datzelfde toestel. De regel is dat je 4 maanden voor einddatum mag verlengen. Het kan zijn dat er als je belt uitzondering wordt gemaakt
Het ligt er bij Tele2 maar net aan wie je aan de lijn krijgt.
. Pre order je een toestel dan wacht je bij Tele2 altijd langer op je toestel dan bij de Mediamarkt die veel meer toestellen bestellen en geleverd krijgen.en vaak ben je ook nog goedkoper uit . Bij Tele2 is de aanvoer mondjesmaat .Lees de diverse topics over bestellingen eerst aandachtig door voor je besluit waar je bestelt. Ik kan me voorstellen dat je graag je nieuwe toestel zo snel mogelijk geleverd krijgt. Maar ook als je niet eerder zou kunnen verlengen blijft de S8 bij Mediamarkt sowieso i.c.m Tele2 abo verkrijgbaat.
Succes!
Reputatie 3
Badge
Hallo TheSlayerNL,

Heeft karin303 je voldoende geinformeerd?

Wel is het zo dat er 4 maanden van te voren een verlenging gedaan mag/kan worden en er amper nog uitzonderingen worden gemaakt.
We zullen wel voldoende toestellen op voorraad hebben.

Mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het graag!

Groet,

Erwin
Reputatie 7
Badge +5
Erwin van Tele2 schreef:

We zullen wel voldoende toestellen op voorraad hebben

Neem van ons, de vaste forumleden aan dat je dit soort beloftes beter niet kan doen.
Nog nooit in de geschiedenis van Tele2 is het voorgekomen dat een vlaggeschip op voorraad was, erger, de preorders zijn altijd al een heet hangijzer geweest.
.
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik denk dat ik wel gewoon even bel en anders gewoon hoop dat ik eind April gewoon bij verlengen de S8 kan nemen.
Reputatie 3
Badge
Hi TheSlayerNL,

Ik zal dit Topic gaan sluiten.
Mocht je later toch nog vragen hebben dan kun je altijd weer een nieuw Topic starten.

Groet,

Erwin