beantwoord

Pre order samsung Galaxy s7

• 4 april 2016
  • 11 reacties
  • 257 x bekeken

L.s
Ikheb op 5 maart een pre order geplaatst voor de s7 ik zou dan gratis de gear vragen krijgen. Op 12 maart wordt de telefoon bezorgt en heb mij aangemeld bij Samsung en de pakbon opgestuurd. Daar kreeg ik een bevestiging van. Vandaag kreeg ik bericht dat ik niet aan de voorwaarden voldeed, dus na 10 maart. Ik kan daar niks aan doen. Tele 2 had moeten zeggen dat ik te laat zou zijn voor de actie. Ik ben zeer teleurgesteld hier door.
Gerda Schmidt
icon

Beste antwoord door Strieker 8 april 2016, 17:05

Ze gaan mij toch de gear geven. Heel blij mee. Nadat ik de email van het nieuwe contract had meegestuurd. Groetjes Gerda
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Gerda,

6dgn geleden is op ht forum bijna hetzelfde gevraagd/opgemerkt door Jeroen.... Wat een beetje op neer komt is dat als je bewijs hebt van de preorder (bevestiging email van Tele2) een verzoek moet indienen bij Samsung om de afwijzing te herzien. Stuur mee je bevestiging mail van Tele2. Succes
Ik heb uw advies opgevolgd. Bedankt. Hopen dat het goed komt
Reputatie 4
Badge +3
Beste Strieker,

Laat je nog even weten of het lukt? Misschien kunnen we je nog van meer tips voorzien :)

Groetjes,
Rick

@ditisgeengeschiktenaam: Bedankt voor jouw hulp!
Ik laat weten of het gelukt is. Groetjes Gerda
Reputatie 4
Badge +3
Ik hoor het wel dan 🙂
Had de email van tele 2 met nieuw contract als bijlage meegestuurd. Kreeg ik net weer een afwijzing. Ze konden hieruit niet afleiden dat de s7 voor 11 maart aangeschaft was. Heb nu de email van tele 2 met contract doorgestuurd naar samsung en de email van tele 2 met nieuw contract ook als bijlage meegestuurd. Maar weer afwachten. Hou jullie op de hoogte
Groetjes Gerda
Reputatie 4
Badge +3
Hi Gerda,

We worden nog bijna penvrienden zo! Wat een gedoe is dit, zeg! Ik blijf inderdaad nog graag op de hoogte.

Groetjes,
Rick
Inderdaad we zijn bijna penvrienden, ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Gerda
Ze gaan mij toch de gear geven. Heel blij mee. Nadat ik de email van het nieuwe contract had meegestuurd. Groetjes Gerda
Reputatie 1
Badge
Fijn om dit te horen Gerda....
Reputatie 4
Badge +3
Dat is zeker goed nieuws 🙂 Fijn dat het is gelukt!

Omdat het nu is opgelost, zal ik dit topic sluiten.