beantwoord

Pre-order Samsung galaxy s10

• 19 maart 2019
  • 3 reacties
  • 293 x bekeken

Ik heb de galaxy s10 besteld op 25 februari en daarbij een aanbetaling gedaan. Dit is allemaal goed gegaan tot ik mijn eerste mail kreeg van reviva. Hierbij zou de bezorging plaats vinden op vrijdag 8 maart, maar dit is zomaar naar zaterdag 9 maart verzet. Maargoed, dit gewoon maar gedaan en de bezorger was er de volgende dag op tijd. De bezorger wou natuurlijk mijn id zien en ik gaf deze, hij keek enkele seconden en zij gelijk, dit is niet goed de naam klopt niet. Waarop ik vroeg waarom mijn naam niet zou kloppen? Dit liet hij mij verder ook niet zien en ging bellen met tele2. Nog geen minuut later zegt hij dat hij dit pakketje niet aan mij mag geven!? Mijn naam staat duidelijk op mijn id, en het document nummer komt overeen. Ik heb natuurlijk al meerdere keren met reviva en tele2 gebeld maar je wordt overal heen gestuurd behalve de goede!

Mijn tweede poging om te laten bezorgen werd een minuut na telefonisch contact te hebben gehad met reviva gecancelt, weer contact opgenomen en nu werd er gezegd dat ik het beste met tele2 contact kan opnemen.
Dit te hebben gedaan blijkt ook nog eens dat mijn eerder bestelde toestel aan een andere klant is gegeven! Dit zou toch nooit mogen? Ik vind dit een hele rare gang van zaken doen! Tot op de dag van vandaag nog steeds geen bericht of update ontvangen noch een samsung telefoon. Ik moet steeds weer telefonisch contact opnemen om te smeken waar mijn mobiel blijft? En dan weer horen dat het allemaal wel goed komt? Het komt goed als ik mijn samsung heb!
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 21 maart 2019, 10:50

Hallo Melvin,

De gegevens in ons systeem dienen overeen te komen met de gegevens op jouw legitimatiebewijs is dit niet het geval dan mag Reviva het toestel niet afleveren. Was dit wel correct dan is dit natuurlijk erg vreemd.
Weet je inmiddels al meer over je bestelling? Ik kijk het graag voor je na. Stuur je me hiervoor even een privébericht met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Petra .

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Melvin,

De gegevens in ons systeem dienen overeen te komen met de gegevens op jouw legitimatiebewijs is dit niet het geval dan mag Reviva het toestel niet afleveren. Was dit wel correct dan is dit natuurlijk erg vreemd.
Weet je inmiddels al meer over je bestelling? Ik kijk het graag voor je na. Stuur je me hiervoor even een privébericht met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?

Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Petra .

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen, is het inmiddels gelukt met de levering?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra