beantwoord

Pre order S8 mislukt.

  • 25 april 2017
  • 2 reacties
  • 110 x bekeken

Ik heb een pre order geplaatst voor de s8 maar bij levering zijn we erachter gekomen dat een paar letters van de achternaam waren weg gevallen. Dus heb ik de s8 niet gekregen want de namen kwamen niet overeen...
Nu moest ik een nieuwe bestelling plaatsen en gewoon fijn wachten tot na 28 april.
Kan hier niks aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Kim van Tele2 26 april 2017, 08:17

Wat vervelend dat het toestel daardoor niet geleverd kon worden. De enige optie is nu afwachten, omdat de toestellen dan pas geleverd worden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Wat vervelend dat het toestel daardoor niet geleverd kon worden. De enige optie is nu afwachten, omdat de toestellen dan pas geleverd worden.
Badge
We hebben al een tijd geen contact meer gehad in dit topic en daarom ga ik deze sluiten.
Als je nog vragen hebt kun je een nieuw topic openen.