beantwoord

Pre-order actief Sony Xperia XZ

• 14 oktober 2016
  • 23 reacties
  • 414 x bekeken

Beste Tele2,
Vandaag heb ik mijn Sony Xperia XZ mogen ontvangen. Hier ben ik uiteraard zeer blij mee. Echter is de headset (Extra Bass Sony Headset XB950BT), die meegeleverd zou worden wanneer je d Sony Xperia XZ pre-ordered, niet meegeleverd. Nu is mijn vraag of deze nog nageleverd wordt en wanneer?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Thomaz1995
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 18 oktober 2016, 09:43

Hee Thomaz1995 en Sonja,

Ik heb weer even een update voor jullie. Het klopt dat jullie de koptelefoon niet gehad hebben, want er scheen een miscommunicatie te zijn met onze leverancier.

Jullie ontvangen binnen nu en twee weken de headset alsnog.

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

23 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Thomaz1995,
Ik heb hier meer vragen over gekregen. Ik ga dit maandag navragen bij de persoon die hier meer over weet. Die afdeling is nu niet aanwezig.
Want je hebt de koptelefoon gewoon moeten krijgen met je toestel. Maar ik heb hier al meer mensen over gehoord dat dat dus niet gebeurd is.
Ik kom hier maandag op terug.
Groetjes Kiko
Hee Thomaz1995,
Ik heb hier meer vragen over gekregen. Ik ga dit maandag navragen bij de persoon die hier meer over weet. Die afdeling is nu niet aanwezig.
Want je hebt de koptelefoon gewoon moeten krijgen met je toestel. Maar ik heb hier al meer mensen over gehoord dat dat dus niet gebeurd is.
Ik kom hier maandag op terug.
Groetjes Kiko

Beste Kiko,

Dan wacht ik je reactie af.

Groeten Thomaz1995
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Thomaz1995,
Zoals beloofd heb ik dit even nagevraagd. Er wordt nu uitgezocht of überhaupt iemand wel de hoofdtelefoon heeft gekregen.
Want we hebben nu veel meldingen gehad van klanten waarbij de hoofdtelefoon niet gelijk met het toestel geleverd is.
Zodra ik weer meer informatie heb, kom ik meteen bij je terug.
Groetjes Kiko
Hoi Thomaz1995,
Zoals beloofd heb ik dit even nagevraagd. Er wordt nu uitgezocht of überhaupt iemand wel de hoofdtelefoon heeft gekregen.
Want we hebben nu veel meldingen gehad van klanten waarbij de hoofdtelefoon niet gelijk met het toestel geleverd is.
Zodra ik weer meer informatie heb, kom ik meteen bij je terug.
Groetjes Kiko

Hoi Kiko,

Ik heb 'm in ieder geval ook niet ontvangen. Zaterdag met een medewerker van Tele2 gechat en die gaf aan dat die actie niet bestaat! Dit terwijl Tele2 er nog steeds mee adverteert. De gratis headset was een goede reden om voor de Xperia XZ te kiezen en niet voor een andere smartphone. Ik twijfel nu of ik mijn verlenging moet annuleren. :(

met vriendelijke groet,
Sonja
Reputatie 5
Badge +4
Hee Thomaz1995 en Sonja,
Ik heb weer even een update voor jullie. Het klopt dat jullie de koptelefoon niet gehad hebben, want er scheen een miscommunicatie te zijn met onze leverancier.
Groetjes Kiko
Hee Thomaz1995 en Sonja,
Groetjes Kiko

Als dit klopt, zou dat mooi zijn. Krijgen we hier per persoon een Track & Trace van, of moet ik nou twee weken elke dag thuis blijven hopend dat het pakket zal verschijnen?
Reputatie 5
Badge +4
Goede vraag! Dit ga ik even navragen. Hier kom ik nog op terug.
Groetjes Kiko
Groetjes Kiko

Oke, dit wachten we dan maar af 🙂
Top! Ik wacht je rustig af.
Lang leve swype. Ik wacht rustig af
Groetjes Kiko

Weet je al wat meer Kiko?
Reputatie 5
Badge +4
Jazeker. Je bent me net voor :)
De headsets worden via PostNL bezorgd. Ik heb ook even nagevraagd of jullie dan een track & trace code kunnen ontvangen, maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. Zodra ik meer weet, meld ik mij hier weer.
Groetjes Kiko
Hee Kiko,

Goed om te horen!

Ik wacht verdere informatie af.

Groeten Thomaz1995
De headsets worden via PostNL bezorgd. Ik heb ook even nagevraagd of jullie dan een track & trace code kunnen ontvangen, maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. Zodra ik meer weet, meld ik mij hier weer.
Groetjes Kiko

Alweer wat meer info? 🙂
Groetjes Kiko

Fijn dat het wordt opgepakt, nu maar even wachten.
En .... alsof de d.... ermee speelt. Deurbel ging net en headphone is geleverd door Postnl.
Dank
Reputatie 7
Badge +4
Leve het forum!
Wanneer komt de poscode loterij hier langs?
Hee Kiko,

Ook bij mij is de koptelefoon binnengekomen!

Bedankt voor de informatie updates en de service!

Mvg
Thomas
Reputatie 5
Badge +4
Hee allemaal,
Hier weer even update. Er komt geen track & trace code. Dit komt omdat we de headsets handmatig versturen.
De bezorger van postnl zal het pakketje dus afleveren. Wanneer je er niet bent, probeert hij het bij de buren of hij probeert het de dag erna nogmaals.

@Thomas: Top dat je jouw headset binnen hebt! 🙂 En graag gedaan wat betreft de updates! Veel plezier met je headset.

Groetjes Kiko
Ik heb nog niks in iedergeval, we wachten nog even af 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Hopelijk komt hij dan deze week binnen. 🙂
Groetjes Kiko
Hopelijk komt hij dan deze week binnen. 🙂
Groetjes Kiko

Nog steeds niks, maar de week is nog niet voorbij 😉
Reputatie 5
Badge +4
Hee allemaal,
Omdat thomas nu zijn headset heeft, sluit ik het topic.
De meeste van jullie zijn ook actief in een ander topic. Die houd ik nog wel even open.
Groetjes Kiko