Positieve ervaringen

• 17 februari 2017
  • 6 reacties
  • 5971 x bekeken

Goedemiddag, ik wil een Sim Only abonnement afsluiten, maar ik zie zoveel negatieve ervaringen over Tele 2 dat ik een beetje huiverig ben. Zijn er ook nog mensen die een positieve ervaring hebben. Ik hoor ze graag!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Het produkt is prima en aan te raden. Je zou een maandelijks opzegbaar sim only abonnement kunnen afsluiten voor 1 euro per maand meer en zelf ervaren of je tevreden bent.
Bedankt voor uw reactie.
Gebruikt u ook sim only van tele 2?
Het is zo lastig om na te gaan of er ook iets goed gaat, omdat iedereen alleen maar een reactie geeft bij een klacht en niet als ze tevreden zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een sim only met Samsung S7 telefoon en ben prima tevreden. Op social media wordt inderdaad vooral geklaagd. Dus op fora van providers zie je niet veel positieve aanbevelingen. De tip om het zelfs eens een maand uit te proberen is daarom een hele goede. JE zit er niet lang aan vast en je kan zien wat het betekend in jouw specifieke situatie / locatie.
https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/
Ik heb een 2 jarig abonnement met telefoon. Als je de reakties van klanten leest van Tele2 maar ook van andere providers zie je dat er overal tevreden en ontevreden klanten zijn. Het beste is om zelf een maand te proberen
Goedemiddag, ik wil een Sim Only abonnement afsluiten, maar ik zie zoveel negatieve ervaringen over Tele 2 dat ik een beetje huiverig ben. Zijn er ook nog mensen die een positieve ervaring hebben. Ik hoor ze graag!

Ik zou gerust een maandelijks abonnement adviseren.

In Nederland ben ik over het algemeen goed tevreden over de dekking. Komt waarschijnlijk mede doordat Tele2 de 800 MHZ frequentie gebruikt die relatief ver reikt. Afschrijvingen van bedragen gaan bij mij ook correct, daarnaast geen contact met de klantenservice nodig.

Roaming in het buitenland (EU) is teleurstellend, geen 4G dekking en die gaat er waarschijnlijk na 15 juni (vervallen roaming kosten in de EU) ook niet komen (Tele2 communiceert daar ook zo lekker duidelijk over...not!)..
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb ook geen klachten over de service / klantenservice.

Ik heb ook een maandelijks simonly sinds 08/2016.

Ik heb bijna overal 4G verbinding, internet snelheid is in orde en de paar keer dat ik vragen had, hebben ze mij via Twitter binnen uurtje geholpen.

De enige reden die ik nu kan verzinnen om over te stappen is omdat ze nog geen goede reacties hebben op de nieuwe aanbod van de Magenta team.