beantwoord

Plandatum nummerbehoud

• 30 april 2017
  • 7 reacties
  • 119 x bekeken

Vandaag mijn Huawei P10 lite in ontvangst mogen nemen.

Volgens mijn tele2 wordt mijn bestaande nummer op 10 mei worden overgenomen.
Volgens de brief welke bij de telefoon is meegeleverd is wordt het nummer op 1 mei om 9.00 uur over genomen.
Wie verteld nu de waarheid?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 1 mei 2017, 15:29

Ik vermoed dat de datum die in je brief staat de datum is waarvoor je nummerbehoud hebt aangevraagd, of dat de datum voor nummerbehoud in de tussentijd verlegd is. Je mag hoe dan ook uitgaan van de datum die je in MijnTele2 ziet, deze zal altijd actueel zijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Als de nummerovername ingaat krijg je een SMS op je oude SIMkaart. Dan kan je de SIM wisselen.
Oud type simkaart schijnt wat dikker te zijn dan mijn nieuwe nano sim dus durf het niet aan die in mijn nieuwe telefoon te proppen.
Reputatie 7
Badge +5
Dan niet omwisselen maar de nieuwe telefoon met sim opnieuw opstarten.
Reputatie 5
Badge
Ik vermoed dat de datum die in je brief staat de datum is waarvoor je nummerbehoud hebt aangevraagd, of dat de datum voor nummerbehoud in de tussentijd verlegd is. Je mag hoe dan ook uitgaan van de datum die je in MijnTele2 ziet, deze zal altijd actueel zijn.
Had nog gebeld met tele2 om navraag te doen.
De datum zoals vermeld in mijn digitale account is de juiste. Dus niet de bijgevoegde brief.
Heb uiteindelijk besloten toch de schaar in mijn huidige simkaart te zetten en die in mijn nieuwe Huawei te plaatsen.
Werkt perfect 🙂
Reputatie 5
Badge
Beetje riskant maar in het ergste geval ben je een paar dagen niet bereikbaar. Goed opgelost! 🙂
Reputatie 5
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.