beantwoord

Phishing of terechte e-mail?

  • 25 januari 2016
  • 2 reacties
  • 575 x bekeken

Goedenavond,

Ik krijg zojuist bijvoegde mail (als foto toegevoegd). Raar e-mailadres en dit kan niet echt zijn lijkt me?
Kunnen jullie mij aangeven of dit fishing betreft?

Hoor graag.

Met vriendelijk groet,

Richard van der Kooij
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 26 januari 2016, 21:30

Hi Richard,

Heb je al ingelogd via jouw MijnTele2 om te kijken of er inderdaad een factuur openstaat. Indien dat zo is, kun je deze meteen via de website betalen en heb je deze e-mail helemaal niet nodig.
Laat je even weten of het lukt? :)

Groetjes,
Rick

@Eric: We gaan snel hè? 😉
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt het beste even de klantenservice bellen. Die kunnen direct zien of er nog een bedrag openstaat.
Via het forum kan het een paar dagen duren voordat een moderator het oppakt en dan loop je de kans dat je betalingsherrinering leidt tot een afsluiting.

020-7544444
Reputatie 4
Badge +3
Hi Richard,

Heb je al ingelogd via jouw MijnTele2 om te kijken of er inderdaad een factuur openstaat. Indien dat zo is, kun je deze meteen via de website betalen en heb je deze e-mail helemaal niet nodig.
Laat je even weten of het lukt? :)

Groetjes,
Rick

@Eric: We gaan snel hè? 😉