beantwoord

Persoonlijke aanbiedingen verlengen

• 6 april 2019
  • 4 reacties
  • 323 x bekeken

Ik kan sinds kort mijn mobiel abonnement met toestel verlengen en hierbij vroeg ik me af of ik persoonlijke aanbiedingen/aanbiedingen voor vaste klanten krijg aangezien ik al een tijdje klant ben bij tele2. Ik heb dit al aan een medewerker van tele2 gevraagd en hierop kreeg ik antwoord dat ik op de site persoonlijke aanbiedingen kan zien, maar ik heb deze niet kunnen vinden.
Ben ik verkeerd geïnformeerd of heb ik niet goed gekeken?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 8 april 2019, 13:41

Hoi Ivo,

Leuk dat je mag verlengen. We maken geen verschil tussen vaste en nieuwe klanten, iedereen is voor ons even belangrijk! We hebben daarom geen persoonlijke aanbiedingen. Je kunt gebruik maken van de aanbiedingen die er op dat moment gelden en zoals Eric al aangaf nu bijvoorbeeld met extra korting op bepaalde databundels of toestellen. Kijk hier eens voor ons aanbod, er zit vast wat voor je tussen!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier op het forum zijn geen persoonlijke aanbiedingen bekend. Daarom zijn ze persoonlijk. Het is wel zo dat tegenwoordig iedereen op bepaalde momenten extra korting krijgt, zoals nu op grotere databundels. Daar worden waarschijnlijk niet nog eens kortingen op gegeven. Vergelijk gewoon eens wat je nu betaald voor je bel en databundel met de huidige aanbiedingen. Die zie je onder www.tele2.nl/verlengen
Reputatie 4
Badge
Hoi Ivo,

Leuk dat je mag verlengen. We maken geen verschil tussen vaste en nieuwe klanten, iedereen is voor ons even belangrijk! We hebben daarom geen persoonlijke aanbiedingen. Je kunt gebruik maken van de aanbiedingen die er op dat moment gelden en zoals Eric al aangaf nu bijvoorbeeld met extra korting op bepaalde databundels of toestellen. Kijk hier eens voor ons aanbod, er zit vast wat voor je tussen!

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Is het nog gelukt met je verlenging of kan ik nog iets voor je betekenen. Let me know!

Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra