Per ongeluk dubbel besteld, 1 bestelling al betaald

  • 27 April 2022
  • 4 reacties
  • 122 x bekeken

Goedemorgen!

Mijn vraag gaat over mijn bestelling van de iphone 13 128GB wit. Ik heb deze maandagavond besteld, met abonnement. Het ging met betalen even mis, dit heb ik 2x geprobeerd en dit lukte niet. Hierna zag ik dat ik wel twee bevestigingsmails heb gehad. Mijn bestelling was goed doorgekomen, ik moest alleen nog betalen. Dinsdagochtend heb ik betaald, toen het weer lukte met de creditcard. Maar omdat de bestelling perongeluk blijkbaar twee keer was doorgekomen, krijg ik nu een mail met een betalingsherinnering voor bestelling 2. Vanwege koningsdag lukt het niet om de klantenservice te bellen. Kan deze tweede bestelling gemakkelijk geannuleerd worden zonder dat dat invloed heeft op de bestelling die wel is betaald? Ik hoor het graag, alvast bedankt! 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen Willemijn, jij bent lekker snel!  Thanks voor het sturen van het ordernummer. Dit is inderdaad de goede (die nog niet betaald was). Ik heb hem zojuist voor je geannuleerd. Je ontvangt hiervan ook nog een bevestigingsmail. 💪🏻

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust of maak gerust een nieuw topic aan als je in de toekomst nog eens hulp nodig hebt! De Community (en ik) staat voor je klaar.

Voor nu een hele fijne dag gewenst! 🌞😎

Hoi Marciano,

Wat super fijn, bedankt! Ik zit even te kijken zodat ik het goede ordernummer van de twee doorgeef; het nummer 71284903 is niet betaald als het goed is en mag dan geannuleerd worden. Dank je wel alvast! :) 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Willemijn, allereerst superleuk dat je een bestelling bij ons hebt gedaan!

Als je het ordernummer doorgeeft van de bestelling die geannuleerd mag worden, annuleer ik hem direct voor je. Het ligt een beetje aan de status van je bestelling, misschien dat ik hem niet meer kan annuleren, in dat geval ga ik je alsnog vragen de klantenservice te bellen, maar ik probeer het eerst met alle liefde zelf voor je te doen! 

Ik zie je ordernummer graag tegemoet! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Dat kun je niet online doen. Bel morgen even de klantenservice.

Reageer