Ik heb vandaag perongeluk 2 abonnementen aangevraagd
hoe kan ik eentje annuleren zonder de klantenservice te bellen want ik heb geen beltegoed.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Bekijk origineel berichtIk heb vandaag perongeluk 2 abonnementen aangevraagd
hoe kan ik eentje annuleren zonder de klantenservice te bellen want ik heb geen beltegoed.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Bekijk origineel berichtHey Mady, allereerst leuk om te horen dat je voor ons hebt gekozen!
Ik ga je hierbij helpen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode + huisnummer en de ordernummers? Laat me ook gelijk weten welke je zou willen annuleren.
Zodra ik deze gegevens heb, ga ik voor je aan de slag!
Ik heb u een bericht gestuurt
Ik heb u nog een bericht gestuurd
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.