beantwoord

Per ongeluk 2 abonnementen aangevraagd

  • 23 November 2021
  • 4 reacties
  • 62 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik heb vandaag perongeluk 2 abonnementen aangevraagd 

hoe kan ik eentje annuleren zonder de klantenservice te bellen want ik heb geen beltegoed.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 25 November 2021, 09:33

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 5
Badge

Hey Mady, allereerst leuk om te horen dat je voor ons hebt gekozen!

Ik ga je hierbij helpen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode + huisnummer en de ordernummers? Laat me ook gelijk weten welke je zou willen annuleren. 

Zodra ik deze gegevens heb, ga ik voor je aan de slag! :smile:

Ik heb u een bericht gestuurt

Ik heb u nog een bericht gestuurd

Reputatie 5
Badge

De 2e bestelling is inmiddels geannuleerd via de klantenservice. :blush:

Reageer