beantwoord

Per direct stopzetten contract

• 2 juni 2017
  • 2 reacties
  • 234 x bekeken

Ik ben de afgelopen 2 weken weer tot vier keer toe in de Tele 2 winkel geweest. Hier is mij iets meer dan een week geleden een ultimatum gesteld dat als de problemen van mijn abonnement niet binnen een week opgelost zouden zijn, mijn contract ontbonden zou worden. Nu ben ik gisteren en vandaag weer terug gekomen en kreeg ik als boodschap dat ik Tele 2 weer moest bellen, zodat mijn contract opgezegd kon worden. Dit heb ik weer gedaan, 20 min in de wachtrij gewacht, om vervolgens weer te horen gekregen dat de technische dienst ermee bezig is. Dit duurt weer een x aantal dagen. Keer op keer wordt ik aan het lijntje gehouden en ik heb nu al zo'n 7 a 8 maanden betaald voor een abonnement dat alleen maar problemen oplevert. Ik kan niet gebeld worden door de dokter, leraren, werk en daarnaast ga ik binnenkort naar Zuid Afrika. Ik eis gewoon dat hier nu een einde aankomt. De vader van een vriend van mij is directeur van kieskeurig, die zich onder meer bezighouden met het vergelijken van mobiele providers, en zegt ook dat dit een hele kwalijke zaak is. Ik kan niet verbonden worden met leidinggevenden, terwijl de gewone callcenter medewerker en winkel medewerker niet de bevoegdheid hebben om mij te helpen. Het is allemaal gewoon ontzettend krom en ik voel mij als klant gedupeerd en in de zeik genomen. Ondertussen moet ik maar aardig blijven tegen de steeds weer nieuwe winkelmedewerkers en callcentermedewerkers terwijl er keer op keer geen oplossing komt.
Hier nog een korte samenvatting van het probleem: Samsung s7 gestolen in oktober. Gelijk een nieuwe sim aangevraagd maar niet ontvangen (in totaal zo'n 5/6 keer gebeurd). Uiteindelijk na een onderzoek 2 maanden later toch de simkaart ontvangen en hiervoor maar liefst een vergoeding ontvangen van tien hele euro's, terwijl mijn mobiel vanzelfsprekend twee maanden compleet waardeloos was. Allemaal leuk en aardig dat de abonnement kosten van toestel en beltegoed gescheiden zijn, maar zonder sim heb ik niks aan mijn toestel dus hier dient ook gewoon rekening mee gehouden te worden. Daarnaast heb ik meerdere uren van mijn tijd in de winkel doorgebracht anders had ik mijn simkaart al helemaal nooit ontvangen. Hierna ontstond het volgende probleem. Namelijk dat ik sindsdien niet meer gebeld kan worden. Mijn nummer bestaat niet. Dit terwijl ik telefonische afspraken heb met de dokter, leraren, werk, bezig ben met mijn scriptie en daarvoor telefonisch contact moet hebben met de docent en binnenkort een maand naar Zuid-Afrika ga. Voor dit probleem ben ik 2 keer in de winkel in Leiden geweest en 4 keer in die van Groningen. Hiervoor heb ik reistijd en gemiddeld nam elke keer in de Tele 2 winkel wel een uur in beslag en dan is de reistijd niet meegerekend. Ik woon namelijk in Leeuwarden. MIJN TIJD IS OOK GELD. Daarnaast heb ik mijn belminuten grotendeels opgemaakt aan de klantenservice en talloze keer contact gezocht via facebook. Als je dit optelt bij het feit dat ik al zo'n 8 maanden betaal voor niks en dat mijn simkaart bijvoorbeeld nu ook weer door het hoofdkantoor geblokkeerd is waardoor ik en geen 4G heb, niet kan bellen en niet kan smsen dan wordt het naar mijn idee gewoon tijd om het contract te beëindigen. Dit is ook mijn afspraak met de leidinggevende van de Tele2 in Groningen die talloze telefoontjes heeft gevoerd met het technisch centrum en hoofdkantoor, dus deze weten er ook vanaf.
Het wordt nu gewoon echt tijd dat het klaar is. Dan kunnen we allebei nog enigszins tevreden bij elkaar weg en is het voor mij niet nodig om echt stennis te gaan lopen schoppen in de winkel of via mediums als Tros/Radar, want die kant begint het voor mij nu wel op te gaan.

Mvg,

Een erg teleurgestelde klant.
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 7 juni 2017, 14:50

We hebben gehoor gegeven aan de wens van Lennard en hebben besloten dat hij met een flinke korting op zijn afkoopsom ons mag verlaten. We wachten nu tot er een aanvraag voor nummerbehoud binnenkomt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi Lennard,

We hadden elkaar via een ander kanaal al gesproken. Ik ga voor je aan de slag om de verdere afhandeling zo pijnloos en soepel mogelijk te laten verlopen. Als uitgangspunt is dat het stopzetten van je huidige contract met een zo laag mogelijke eindafrekening.

Mocht je me in de tussentijd ergens voor nodig hebben dan mag je me vanzelfsprekend een privébericht sturen. Je hoort nog van me!
Reputatie 6
Badge
We hebben gehoor gegeven aan de wens van Lennard en hebben besloten dat hij met een flinke korting op zijn afkoopsom ons mag verlaten. We wachten nu tot er een aanvraag voor nummerbehoud binnenkomt.