beantwoord

PDP-identiteit niet geaccepteerd

• 29 maart 2016
  • 7 reacties
  • 13648 x bekeken

Sinds een aantal weken kan ik in het buitenland (Belgie) geen gebruik meer maken van het datanetwerk.
Hij geeft dan de melding: Kan mobiel datanetwerk niet activeren. PDP-identiteit niet geaccepteerd.
Zodra ik weer in Nederland ben, werkt alles gewoon. Daar ik doordeweeks in Belgie werk, is dit bijzonder lastig.
Een zoekactie op dit forum bood geen oplossing.

Kan iemand van Tele2 mij vertellen hoe dit kan worden opgelost?
icon

Beste antwoord door ron273 4 april 2016, 17:01

@Herman: Dank, maar had dat al gevonden, is echter niet op mij van toepassing.
@Trinh: Het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Met ingang van 1 april kan ik weer gewoon data gebruiken. Wellicht heeft het te maken met een limiet aan data per maand buiten de bundel?

Hoe dan ook, het werkt weer en ik kijk uit naar de nieuwe buitenlandbundels per 30 april, dat zal voor mij een hoop geld schelen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Ron273,

Als ik het goed begrijp kon je hiervoor wel op het netwerk in België? Kan je niet meer internetten of heb je helemaal gaan bereik?
Je kan hier nog kijken voor de instellingen in het buitenland.

Groet, Trinh
Hoi Ron273,

Als ik het goed begrijp kon je hiervoor wel op het netwerk in België? Kan je niet meer internetten of heb je helemaal gaan bereik?
Je kan hier nog kijken voor de instellingen in het buitenland.

Groet, Trinh

Ik kan gewoon bellen, maar zoals de melding ook zegt, kan het datanetwerk niet geactiveerd worden. Ik heb dus geen data. Instellingen staan goed, het heeft ook gewerkt.
Reputatie 5
Badge +3
Kan je jouw instellingen nalopen aan de hand van onze toestelhulp? Mocht dit niet werken, dan wil ik je vragen je sim-kaart te testen in een ander toestel. Op deze manier kunnen we uitsluiten of het aan de sim-kaart of aan het toestel ligt.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +4
Hallo,

Google even via www.google.nl op de zoektermen PDP identiteit.

Bij de zoekresultaten komt dan onder andere een link naar het Forum van Telfort. Daar vindt je een topic van twee jaar oud met dezelfde vraag. En met het correcte antwoord. Dit euvel schijnt alleen voor de komen bij oudere modellen van de Apple iPhone in sommige landen.

Weblink: naar het betreffende topic

Soms vind je het antwoord op jouw probleem gewoon op een ander Forum.

Succes!

Herman Haasnoot
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Herman,

Alle tips zijn welkom, dankjewel :D

Groet, Trinh
@Herman: Dank, maar had dat al gevonden, is echter niet op mij van toepassing.
@Trinh: Het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Met ingang van 1 april kan ik weer gewoon data gebruiken. Wellicht heeft het te maken met een limiet aan data per maand buiten de bundel?

Hoe dan ook, het werkt weer en ik kijk uit naar de nieuwe buitenlandbundels per 30 april, dat zal voor mij een hoop geld schelen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi ron273,
Goed dat het weer werkt.
Jammer dat we niet weten wat de oorzaak is.
Groet, Trinh