Pakket mag ik niet aannemen!

• 9 januari 2018
  • 3 reacties
  • 333 x bekeken

Hallo allemaal,

Ik wil eerst mededelen dat ik al een bestaande klant ben bij Tele2, 2 abonnementen lopen en deze worden netjes per automatisch incasso betaald. Nou heb ik op 28 december een andere abonnement afgesloten (althans, dat dacht ik). Bestelling geplaatst, alles ging prima en ik moest even langer wachten want de Samsung S8+ was niet op voorraad. Geen ramp, ik heb wel geduld. 2 weken verder mocht ik eindelijk een tijdstip uitkiezen om het toestel te laten bezorgen. Netjes gedaan. Ik heb de koerier van OPD aan de deur gehad en hij mocht mijn pakket niet afgeven aan mij omdat ik geen Nederlands identiteitskaart, Nederlands paspoort of een rijbewijs in bezit heb. Dat is toch achterlijk of ben ik nou gek? Ik ben een bestaande klant en zo behandel je een klant niet. Ik heb natuurlijk de koerier gevraagd of we Tele2 konden bellen om te bevestigen of dit echt klopte. Blijkt dus echt zo te zijn. "Om fraude te voorkomen" werd als reden geroepen aan de lijn. Ik betaal elke maand netjes de rekening, dan denk ik van kom nou.. dit heeft weinig te maken met fraude.

Ik loop mijn contracten af en zal dan ook nooit meer bij tele2 een abonnement afsluiten. Zo behandel je een eerlijke klant niet, die netjes betaalt.

Ik accepteer dit zeker ook niet. Dus hierbij zijn jullie een eerlijke klant verloren. 😉

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Even ter aanvulling, ik ben in bezit van een verblijfstitel (Type V, EU Landurig Ingezetene). Dit geldt ook als mijn identiteitskaart.
Reputatie 7
Badge +2
En op welke wijze heb je geprobeerd om je zelf te identificeren? edit: ik heb pas nu jou reply gezien,
dan heb je tijdens bestelling aangegeven dat je in bezit was van een Nederlandse ID of Passport, want anders hoe heb je je bestelling kunnen plaatsen?

Want op de bestellingspagina staat duidelijk beschreven welke documenten geldig zijn, je kan een contract niet tekenen zonder een geldige legitimatie bewijs.

Klanten met een verblijfsvergunning kunnen zich bij een Tele2 shop of bij een andere webshop hun bestelling plaatsen, daar wordt gebruikt gemaakt van extra Ideal controle om je gegevens te bevestigen en contract te ondertekenen.

Jou oude abonnement heeft hier trouwens niks mee te maken, staat compleet los van.

Reputatie 5
Badge
Aangezien je een dubbel topic hebt aangemaakt zal ik dit topic sluiten.
In dit topic heb ik antwoord gegeven op je vraag/klacht.