beantwoord

P30 Sonos actie

  • 4 mei 2019
  • 4 reacties
  • 1055 x bekeken

Ik heb op 2 mei verlengd en een nieuwe Huawei P30 erbij besteld.
Volgens alle actievoorwaarden zou ik een Sonos One speaker moeten kunnen bestellen via de site van Huawei, echter krijg ik daar tijdens registratie de melding dat mijn IMEI 1 nummer niet voor die actie geschikt is.

Ik heb notabene via de Huawei actie site naar de Tele2 site gegaan om te bestellen.
De actie loopt van 1 mei t/m 30 juni.
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30_p30pro_promotie/

Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door eric 4 mei 2019, 17:14

Neem even contact op met Huawei wat er mis is met die Imei.
https://consumer.huawei.com/nl/contact-us/ of per mail:promotiesnl@huawei.com



Heb je goed de actievoorwaarden gelezen, en voldoe je daaraan?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem even contact op met Huawei wat er mis is met die Imei.
https://consumer.huawei.com/nl/contact-us/ of per mail:promotiesnl@huawei.com



Heb je goed de actievoorwaarden gelezen, en voldoe je daaraan?
Reputatie 4
Badge
Is het al gelukt Zjoske de Sonos One speaker te bestellen?

Groet Petra
Als het goed is wel. De fout zat bij Huawei.
IMEI werd nu in ieder geval herkend.
Aanvraag is nog in behandeling.
Reputatie 4
Badge
Nou kijk eens aan dat is goed om te horen. Ik ga het topic hierbij dan ook sluiten.

Alvast veel plezier met je speaker.

Groet Petra