vraag

Overzetten naar nieuwe netwerk mislukt

• 17 september 2020
  • 4 reacties
  • 272 x bekeken

Hallo,

Op 25 augustus zou ik overgezet worden op het betere 4G-netwerk. Zoals aangegeven heb ik de telefoon aan laten staan (en niet op vliegtuigstand). Echter kreeg ik de dag er na een mail dat de overzet niet gelukt was. Kan dit komen door slecht bereik op de locatie waar ik op dat moment was? Wanneer word ik wel over gezet, aangezien dit bijna een maand geleden is?

Met vriendelijke groet

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ze zijn momenteel even gestopt met overzetten maar voor het eind van het jaar moet iedereen om zijn! Je wordt vanzelf weer geïnformeerd.

Reputatie 5
Badge

Ze zijn momenteel even gestopt met overzetten maar voor het eind van het jaar moet iedereen om zijn! Je wordt vanzelf weer geïnformeerd.

Waar heb je de informatie dat het tijdelijk gestopt is en waarom?

Reputatie 5
Badge

Hoi @Justin_nitsuJ
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw vraag. Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je wordt overgezet naar het nieuwe netwerk.

Daar kan ik snel antwoord op geven. Je bent meteen bij de volgende ronde weer aan de beurt! Als het goed is zal dat volgende week zijn. Je krijgt vanzelf weer een bericht van ons als het zover is.
Wat betreft je locatie en bereik, het overzetten werkt beter als je op een locatie bent waar jouw toestel bereik heeft. Het is ook een vereiste dat je in Nederland bent en contact hebt met het Nederlandse netwerk.

Nog even geduld dus! Als je meer vragen hebt dan weet je mij te vinden. Ik sta voor je klaar! :muscle:

Hoi @Cas van Tele2 ,

Bedankt voor je reactie! Ik heb echter nogsteeds niks gehoord, en we zijn inmiddels weer bijna 3 weken verder.

Met vriendelijke groet, 

Justin

Reageer