beantwoord

Overzetten naar 4G

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik zit al jaren bij Tele2, maar op een of andere manier ben ik nog steeds niet overgezet naar 4G. Ik heb een iPhone 6 met iOs 8 dus dat kan het probleem niet zijn. Ik las van de week wel dat het overzetten van bepaalde klanten vertraging heeft opgelopen, maar ik val niet in die groep, dus zou ik ook al overgezet moeten zijn. Mijn man zit nog wat korter bij Tele2 dan ik, maar die is al wel overgezet. Hoe kan dat? Weet iemand wanneer mensen die niet in bovengenoemde groep vallen worden omgezet naar 4G?

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 1 augustus 2015, 11:23

Hoi Remy,

Ten eerste welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt 🙂
Er is een lichte vertraging ontstaan met het omzetten van klanten naar het 4G netwerk. Het is namelijk een heel proces om iedereen om te zetten. We zetten eerst alle bestaande klanten om. Dit gebeurt automatisch en willekeurig. Zo kan het dus zijn, zoals in jouw geval, dat je man wel al is omgezet en jij niet. Doordat dit automatisch en willekeurig gebeurt, kan ik niet zeggen wanneer jij wordt omgezet Remy. Ik hoop natuurlijk dat dit heel snel gebeurt. 🙂
Als jij bent omgezet, ontvang je een mail met extra informatie over het 4G netwerk.

Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Remy,

Ten eerste welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt 🙂
Er is een lichte vertraging ontstaan met het omzetten van klanten naar het 4G netwerk. Het is namelijk een heel proces om iedereen om te zetten. We zetten eerst alle bestaande klanten om. Dit gebeurt automatisch en willekeurig. Zo kan het dus zijn, zoals in jouw geval, dat je man wel al is omgezet en jij niet. Doordat dit automatisch en willekeurig gebeurt, kan ik niet zeggen wanneer jij wordt omgezet Remy. Ik hoop natuurlijk dat dit heel snel gebeurt. 🙂
Als jij bent omgezet, ontvang je een mail met extra informatie over het 4G netwerk.

Groetjes Kiko
hoi kiko,

helaas is het niet waar wat je zegt dat bestaande klanten als eerste overgezet word mijn neefje heeft net voordat de 4g netwerk geactiveerd werd een abbo genomen en deze is al op de 4g netwerk gezet. terwijl ik al 3 jaar bij de club zit en helaas nog geen 4 g heb zoals meer klanten die al jaren lid zijn(heb een nieuwe sim gehad en geactiveerd). mijn partner is een maand geleden overgezet, maar heeft geen mail gehad. dus gaat nog helaas het een en ander mis.
Hier eenzelfde geval. Ik heb een abonnement genomen bij TELE2 omdat zij oof 4G garanderen in en rondom MAsterdam. Ik had het abonnement voordat de 4G omzettinen plaats gingen vinden. Bij navraag kreeg ik te horen dat het uiterlijk 8 juli zou worden (ipv 1 maart!!!!!!) Na 8 juli gebeld en ik kreeg letterlijk dezelfde tekst te horen die hierboven staat geschreven..... En ben dus nog steeds niet aangesloten.....
Reputatie 1
en dat noemen ze dan een lichte vertraging?7 augustus en nog steeds niet overgezet,gaat lekker zo 😠
Reputatie 1
het is nu 21 augustus en ik ben nog steeds niet overgezet,weet iemand wanneer het nu eindelijk een keer gaat gebeuren?word en nu een beetje moedeloos van...
Reputatie 7
Badge +5
In alle topics stel je dezelfde vraag, in alle topics krijg je hetzelfde antwoord.
Denk je dat het antwoord nu anders zou zijn ?
Ik hetzelfde. Vanaf 2011 abonnement bij Tele2. Afgelopen juni verlengd. Nog steeds geen 4G. En ja woonplaats, telefoon en simkaart 4G ready. Had ik maar niet een verlenging gedaan. Zit er nu weer 2 jaar aan vast. Verleng nooit meer bij Tele2.
Reputatie 1
bombarie,er mag inderdaad nu wel iets veranderen ja,er werd al vanaf april gezegd:zo snel mogelijk.nou,ik merk er helaas nog helemaal niets van en dat allemaal door die zogenaamde robot van tele2...nou,m`n geduld raakt helaas aardig op nu nu het eind augustus is.
Reputatie 7
Badge +5
Gisteren flipperde een heuse 4G Update het forum in.
Wat er ge-update zou zijn in dat 8 maanden oude bericht :?
Ook nog geen mail of sms gehad, maar wel 4g als ik binnen het bereik ben. Thuis helaas nog niet, nog geen dekking van 4g.
Reputatie 7
Badge +4
Geen mail,, wel 4 G.. Q1 2016 landelijke dekking en tot die tijd backup van T-Mobile netwerk.
Het moet niet gekker worden!
Reputatie 7
Badge +5
Geen mail (spambox) wel 4G komt vaker voor.
De rest snap ik ff niet: er word wel vaker gezegd dat het niet gekker moet worden wat dan weer tegengesproken word.
Reputatie 1
hoi,jullie zullen wel denken:daar heb je hem weer maar het is nu 15 september en ik heb NOG STEEDS GEEN 4G.wanneer denk je dat ik 4 g krijg?ik wacht al vanaf mei en nog steeds noppes,is die robot van jullie kapot ofzo?
Nee hoor we dachten juist waar blijft
patrick41 ? De uitrol van 4G wordt landelijk verwacht in Maart 2016 en tot die tijd zijn ze hard bezig met iedereen over te zetten. Dat verloopt in fases.Het kan dus zijn dat je vandaag al geselecteerd wordt maar kan ookveel later zijn. Niemand kan je dat vertellen.
Reputatie 7
Badge +5
Patrick41 schreef:

is die robot van jullie kapot ofzo?

Heel technisch verhaal, zie dit voor je in Jip&Janneke.
Als 1 van die onderdelen niet functioneert stopt het proces bij jouw omzetting naar 4G.

Inmiddels zijn we 6 (ja, je leest het goed: 6) maanden verder en er is nog steeds niets veranderd. Nog steeds geen 4G. Hoe kan dit toch? On moedeloos van te worden.