beantwoord

Overzetten en activeren nummer

  • 1 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 149 x bekeken

Vanochtend is mijn nummer van simyo naar tele2 overgezet, maar de nieuwe simkaart werkt nog niet.
icon

Beste antwoord door WhTurner 1 augustus 2017, 13:28

Zie https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/vertraging-activeren-orders-66337/index1.html#post401903
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Zie https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/vertraging-activeren-orders-66337/index1.html#post401903
Zie https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/vertraging-activeren-orders-66337/index1.html#post401903

Oke, feest
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris