beantwoord

overval Reviva Depot

• 25 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 694 x bekeken

Goeiemorgen

Ik zou gister een toestel krijgen via reviva de galaxy note 10+. Hij moet nog komen ik heb geen bericht niks ontvangen. Heb ik ze net aan de telefoon is gewoon het DEPOT overvallen das pech telefoon weg? En nu? Ik wacht nu al weken op dat ding dan is ie beschikbaar en nu is het toestel zoek geraakt!😅
icon

Beste antwoord door eric 25 augustus 2019, 16:12

Goeiemorgen

Ik zou gister een toestel krijgen via reviva de galaxy note 10+. Hij moet nog komen ik heb geen bericht niks ontvangen. Heb ik ze net aan de telefoon is gewoon het DEPOT overvallen das pech telefoon weg? En nu? Ik wacht nu al weken op dat ding dan is ie beschikbaar en nu is het toestel zoek geraakt!😅

Hij is niet zoekgeraakt maar gestolen! En nog op een grove wijze ook. Heel vervelend, maar voor jou is dat alleen meer wachttijd. Paspoorten en hypotheek documenten zijn ook gestolen en dat is zelfs nog erger. De brutaliteit tegenwoordig!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +2
https://www.bndestem.nl/dossier-112-en-misdaad/gewapende-overval-op-koeriersbedrijf-in-waardevolle-documenten-in-den-bosch-overvallers-maken-flinke-buit~a3686ee9/?referrer=https://www.google.com/ inderdaad ze zijn gisteren overvallen.

Ik zou morgen met Tele2 bellen om te kijken hoe snel zij een nieuwe toestel kunnen sturen, omdat het een nieuwe model is verwacht ik wat wachttijden door voorraad tekort.
Reputatie 5
Badge
Och jeetje wat vervelend zeg! Hoop dat jij en alle gedupeerden snel een oplossing krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen

Hij is niet zoekgeraakt maar gestolen! En nog op een grove wijze ook. Heel vervelend, maar voor jou is dat alleen meer wachttijd. Paspoorten en hypotheek documenten zijn ook gestolen en dat is zelfs nog erger. De brutaliteit tegenwoordig!
Reputatie 5
Badge +1
Voor de fabrikant van Galaxy alleen maar gunstig. Hij verkoopt meer en de verzekering dekt de schade.
Reputatie 7
Badge +4
Voor de fabrikant van Galaxy alleen maar gunstig. Hij verkoopt meer en de verzekering dekt de schade.

Ja, maar er in het begin van een launch altijd al schaarste. Nu is dit 'maar' 1 depot en de dieven zullen vast geen pallet hebben buitgemaakt, dus mischien valt het voor TS wel mee.
Reputatie 5
Badge +1
De fabrikanten vinden het prachtig als er schaarste is. Of die gestolen toestellen zomaar illegaal gebruikt kunnen worden als de IMEI bekend is?
Reputatie 7
Badge +4
Zo'n imei blokkade is nog niet van de grond gekomen in Nederland.
Al 3 keer gebeld naar tele 2 ook hier de pre order nog niks van gehoord. Lees het nu van reviva heb vandaag nog gebeld met tele 2 en niks wijzer geworden alleen dat ze een melding zouden doen naar de betreffende afdeling van m'n belletje
Reputatie 5
Badge
Al 3 keer gebeld naar tele 2 ook hier de pre order nog niks van gehoord. Lees het nu van reviva heb vandaag nog gebeld met tele 2 en niks wijzer geworden alleen dat ze een melding zouden doen naar de betreffende afdeling van m'n belletje

Ik begrijp echt dat het vervelend is, maar bij een overval komt veel kijken en denk dat dit bij Reviva ol dit moment de grootste prioriteit is. Je telefoon komt wel wacht het nog even af. Ze komen sowieso zo snel mogelijk met een antwoord.
Reputatie 4
Badge
@RicardoAveentje Heb je je toestel inmiddels ontvangen?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra