beantwoord

Overstappen van Vodafone naar Tele2

• 15 februari 2018
  • 5 reacties
  • 745 x bekeken

Mijn contract bij Vodafone verloopt op 11 maart 2018.
Nu heb ik een abonnement bij Tele2 besteld, maar vervolgens geeft Tele2 aan dat mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud op 19 maart 2018 gepland is.
De startdatum wijzigen naar een eerder moment (op 11 maart 2018 bijvoorbeeld) is niet mogelijk.
Hoe kan dit? Zit ik nu straks 8 dagen zonder een provider?

Groeten
Sjoerd
icon

Beste antwoord door Rena Chan 15 februari 2018, 11:46

Ja,
Dan regel Tele2 het samen met Vodafone om te zorgen dat je niet zonder bereik blijft.

Waarom niet eerder kon, ik denk dat het komt door de 30 dagen opzeggingstermijn van Vodafone? In het weekend worden geen nummerbehoud gedaan, dus eerste mogelijkheid was inderdaad op de 19de.

Dan loop je abonnement bij Vodafone tot de 19de, en dan begint je abonnement bij Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Nee hoor, je belt met Vodafone simkaart tot en met de 19de, en ergens in de loop van de dag krijg je een bericht via SMS om je Tele2 simkaart te installeren in jou telefoon, en dan is de overschakeling compleet.

*Hier ga ik vanuit dat je zelf je abonnement bij Vodafone niet opgezegd hebt, dat je gekozen hebt om door tele2 te laten opzeggen.

Is dat zo?
Ik heb via Tele2 mijn abonnement laten opzeggen inderdaad.
Dus ook al loopt mijn contract bij Vodafone tot 11 maart, dan kan ik alsnog gewoon van 11 maart tot en met 19 maart bellen+internet via Vodafone?

Bedankt voor je snelle reactie by the way!
Reputatie 7
Badge +2
Ja,
Dan regel Tele2 het samen met Vodafone om te zorgen dat je niet zonder bereik blijft.

Waarom niet eerder kon, ik denk dat het komt door de 30 dagen opzeggingstermijn van Vodafone? In het weekend worden geen nummerbehoud gedaan, dus eerste mogelijkheid was inderdaad op de 19de.

Dan loop je abonnement bij Vodafone tot de 19de, en dan begint je abonnement bij Tele2.
Ah oke!
Mijn vraag is dan bij deze beantwoord.

Bedankt!
Reputatie 4
Badge
Hoi Sjoerd,

Fijn om te horen dat je vraag is beantwoord, bedankt voor je hulp @Rena Chan!

Ik sluit nu het topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark