beantwoord

Overstappen van andere provider naar Tele2 - nummerbehoud

• 7 februari 2018
  • 7 reacties
  • 620 x bekeken

Hallo,

Ik zag dat je bij Tele2 al 4 maanden van tevoren nummerbehoud kunt aanvragen, maar wel al direct de nieuwe telefoon krijgt. (https://www.tele2.nl/blog/makkelijker-overstappen-met-nummerbehoud/?_ga=2.92067802.1334086336.1518006744-6809328.1518006744)
Ik vroeg me af of het nieuwe Tele2 abonnement echt pas ingaat na 4 maanden, en je deze 4 maanden dus niet dubbel betaalt met je huidige provider.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 9 februari 2018, 10:03

Hoi Jette,

Ik heb de porteringsdatum uitgesteld naar 15-05-2018, dus per die datum kun je gebruik maken van onze diensten!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Jette_,

Als je de aanvraag voor nummerbehoud doet krijg je meteen je nieuwe toestel inderdaad! Het nummer wordt daadwerkelijk overgenomen op het moment dat je abonnment bij je huidige provider verloopt. Je abonnement gaat op dat moment ook pas in.

Mark
Hoi Mark,

Ik had ondertussen al mijn telefoon besteld bij jullie.
Echter kreeg ik een mailtje dat het nummerbehoud op 09.03.2018 gepland staat. Mijn abonnement loopt echter pas per 15 mei af.. De datum heb ik proberen te veranderen, maar de uiterlijke datum was 29 maart.

Jette
Reputatie 4
Badge
Hoi Jette,

Ik kan de porteringsdatum voor je uitstellen naar 15 mei als je dit wilt 🙂. Ik kan het dan meteen voor je in orde maken.

Mark
Dat zou heel fijn zijn, dankjewel!
Reputatie 4
Badge
Hoi Jette,

Ik heb de porteringsdatum uitgesteld naar 15-05-2018, dus per die datum kun je gebruik maken van onze diensten!

Mark
Ik heb ook de bevestigingsmail gehad, bedankt!
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.