beantwoord

Overstappen naar Tele2 Mobiel

• 19 juni 2015
  • 14 reacties
  • 300 x bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Ik wilde graag weten wat de mogelijkheden zijn wat betreft overstappen naar Tele2. Op dit moment heb ik 4G bij KPN en de snelheid ed bevalt me zeer goed. Ik heb alleen het idee dat het goedkoper kan. Is het mogelijk om over te stappen naar Tele2 en dan direct gebruik te kunnen maken van 4G? Ik woon overigens in Amsterdam.

-Sogeking
icon

Beste antwoord door SamGold 19 juni 2015, 23:58

Formeel zouden alle nieuwe klanten vanaf zomer 2015 direct 4G krijgen. Het is nog afwachten wanneer dit exact zal ziin.
Eind augustus is bijv. ook nog zomer.....

Als 4G belangrijk is voor je, zou ik je adviseren nog minstens een paar maanden te wachten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 1
Formeel zouden alle nieuwe klanten vanaf zomer 2015 direct 4G krijgen. Het is nog afwachten wanneer dit exact zal ziin.
Eind augustus is bijv. ook nog zomer.....

Als 4G belangrijk is voor je, zou ik je adviseren nog minstens een paar maanden te wachten.
60 % van Nederland is nog niet gedekt (ik heb het niet over inwoners maar oppervlakte). Dit gaat nog veel langer duren dan een paar maanden. Al hoort Amsterdam er dan wel bij.
Reputatie 7
Badge +4
In Amsterdam zit Tele2 zelf. Daar zijn ze dus ook begonnen met de uitrol tussen de grote steden
Dat zei ik dus, Amsterdam hoort er wel bij. Waardeloze dekking in het oosten van het land.
Reputatie 7
Badge +5
Zulke uitleg kun je meer gaan verwachten, Tele2 zit in Amsterdam :?
Het hoofdkantoor zit in Zweden en word bestuurd vanuit Engeland dus waar is die uitrol nu begonnen ?
Kpn heeft 4G + uitgerold in ALLE grote steden. Ze waren er snel bij want ze vreesden de moordende concurrentie van Tele2 4G en deden het in hun broek. Binnenkort landelijk 4G + voor dezelfde prijs maar dubbele snelheid
Tele2 landelijk 4G midden Juli 2016
Sogeking als de snelheid bij KPN je goed bevalt dan moet je niet voor Tele2 kiezen. Die hebben vaak nog 2G in de aanbieding.

Ik ben geen forumlid meer, maar wil je wel even waarschuwen.
Laat je niet misleiden door Gold member Eric die aan Tele2 verheerlijking doet .
Reputatie 3
Badge +1
Zulke uitleg kun je meer gaan verwachten, Tele2 zit in Amsterdam :?
Het hoofdkantoor zit in Zweden en word bestuurd vanuit Engeland dus waar is die uitrol nu begonnen ?

Dank je wel voor je toevoeging!
Reputatie 3
Badge +1
Kpn heeft 4G + uitgerold in ALLE grote steden. Ze waren er snel bij want ze vreesden de moordende concurrentie van Tele2 4G en deden het in hun broek. Binnenkort landelijk 4G + voor dezelfde prijs maar dubbele snelheid

Ik vind het niet zo belangrijk dat KPN het in alle grote steden heeft, Tele2 is nog maar net begonnen. Het feit dat ze aanweizig zijn is al mooi voor de concurrentie.
Concurrentie is een groot woord.Tele2 begint inderdaad nog maar net met 4G en moet zichzelf eerst nog gaan waarmaken en dat ze aanwezig zijn is theorie.
Maar Ik begreep uit jouw startvraag dat je verwacht dezelfde diensten te krijgen als bij KPN alleen goedkoper. Dat is dus absoluut niet het geval.
De moordende concurrentie en dat alle providers het nu al in hun broek doen darvoor is een uitspraak van Eric geweest .
Reputatie 3
Badge +1
Dat ze aanwezig zijn is geen theorie maar een feit.
Bovendien moet je niet hetzelfde verwachten van een privoder als KPN met het budget dat zij hebben.
Zolang het werkt is het voor mij goed genoeg.
Als je niet teveel verwacht en niet alle beloftes op de website gelooft dan kun je inderdad overstappen. Het werkt overigens nog niet. Meestal maak je gebruik van 3G van TMobile.4G is mondjesmaat